Gå til innhold

Hall of fame - PvP movies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Memento - Destruction Warlock PVP

Etter min mening en -bedre- warlock enn Drakedog.

Er det ikke sånn alle spiller destruction? :dontgetit:

Nei. I PvP er det SL/SL og full affliction som er mest populært. Dette pga. destruction krever bedre gear og faktisk skills.

Det var ikke det jeg mente. Jeg er Warlock selv og vet hva som er mest populært å bruke. Men jeg sier bare at jeg synes at Memento spiller Destruction sånn som jeg spiller, og jeg synes ikke det er noe fantastisk og utrolig. Det eneste som er spesielt er at han har gearet til å gjennomføre speccet.

Skrevet
Memento - Destruction Warlock PVP

Etter min mening en -bedre- warlock enn Drakedog.

Er det ikke sånn alle spiller destruction? :dontgetit:

Nei. I PvP er det SL/SL og full affliction som er mest populært. Dette pga. destruction krever bedre gear og faktisk skills.

Det var ikke det jeg mente. Jeg er Warlock selv og vet hva som er mest populært å bruke. Men jeg sier bare at jeg synes at Memento spiller Destruction sånn som jeg spiller, og jeg synes ikke det er noe fantastisk og utrolig. Det eneste som er spesielt er at han har gearet til å gjennomføre speccet.

Ah, misforsto deg der, beklager. Trodde du mente "Spiller ikke alle destruction?".

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet
Litt rart at følgende filmer ikke er listet opp enda:

The World of Roguecraft - Episode 1

The World of Roguecraft - Episode 2

The World of Roguecraft - Episode 3

Gode gamle Roguefilmer.

Kommer ikke på noen flere atm. Skal se om jeg finner noen gode på pcn når jeg er ferdig på jobb i dag.

Ahhh, ja. En av de få pre-TBC filmene jeg liker. Hvem kan vel glemme World of Roguecraft! (Var ekstra artig å se dem siden jeg spilte rogue da.)

"PvP is based on Rock, Paper, Scissors."

"Ah, let me see if I can understand.

Rogues are scissors. Warriors are rock. Hunters, Paladins, Priests, Druids, Mages and Shamans are paper. Warlocks are mushrooms.

Paper beats rock. Scissors beat paper. Scissors also happen to beat rock, untill rock hits 60 at which point rock becomes an unstopable killing machine. Then rock also beats paper and would beat scissors, but it can't find scissors because scissors are invisible.

So scissors beat paper and avoid rock, and that is called balance."

Skrevet
Drakedog pwna folk når warlock var 100% ubrukelig.

Jepp :yes:

En litt annet tema angående disse filmene, så noen av (de nyere) rogue-klippene og ser at folk drikker jo pots som fy til tider, jeg slettet de jeg lastet ned men mener bestemt å huske at han male human rogue'n i Eviscerape var en av dem.Er det bare jeg som synes det er litt lamt og gjøre det i pvp-videoer, eller er det liksom "ok" å gjøre det når man lager pvp-filmer?

Skrevet (endret)

Med tanke på at pots faktisk ikke er en class skill, er det latterlig å bruke pots i PvP.

Endret av PSV
Skrevet
Med tanke på at pots faktisk ikke er en class skill, er det latterlig å bruke pots i PvP.

Agreed

Ikke når du møter 3 motstandere. . .

Skrevet

Agreed

Enig. Hvis det er 1vX er det greit å bruke en pot hvis nødvendig. :)

Skrevet

Agreed

Eller hvis man begynner med mye mindre HP en motstanderen.

Skrevet

Har sett på I suck at dueling(authortypo?) 1, 2 og 3. Blir inspirert til å levle magen min, ser svært artig ut med fire/frost build med instants.

Skrevet

Agreed

Eller hvis man begynner med mye mindre HP en motstanderen.

Det er greit og bruke pot så lenge du spiller mot horde. Vist du er alliance, og det motsatte. Synes jeg..

Skrevet (endret)

Ja, dessuten blir/ble jeg alltid outgeara(omtrent, sinnsvakt masse gekks rundt omkring) så om jeg må bruke en pot skammer jeg meg ikke av den grunn. (brukte aldri pots som warlock om jeg hadde hs da, faen det er op :p)

Uansett, sjekk ut Laintime. Veldig dyktig warrior som vet at i 1on1 er det ikke bare DAMAGE som gjør at du kommer ut av det seirende. Det er det jeg syntes skiller han ut fra mengden, nemlig at han har peiling på survivability. Lært et par knep av denne karen.

Link: http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...p;stream=Google

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...