MittBrukernavn Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Sikkert en del som kjøper powerlevling fra 0 - 70 og så tar den rett på AFK boting i AV etterpå. Må se bra ut med full gladiator sett + det andre honor itemsa og ha 250 lifetime honorable kills
John Keats Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Selv har jeg ikke på langt nær tid nok å avse til å være med på alt jeg må for å skaffe meg det beste av gear. Det har jeg forlengst innfunnet meg med. Når jeg tidligere møtte noen med epics til langt oppetter ørene så jeg virkelig opp til vedkommende og tenkte at der, der var det en som var dyktig, ofret mye av sin tid og fortjente å ha langt bedre gear enn meg. Nå, derimot, blir jeg straks mistenksom og ser nesten automatisk på slike som jusemakere, berettiget eller ikke. Det er ene og alene Blizzard som kan gjøre noe med problemet, men jeg er redd det bare er å resignere og overlate arenaen til juksemakerne. Men hvem skal de briefe rundt og imponere med sitt epics da? - jeg mener: når vi med crappy gear ikke er der lengre. Om du tenker på PvP-systemet til blizzard så er ordet "dyktig" så langt fra sannheten du kan komme.. Det er en eneste timesink hele BG-delen. At de ikke skjønner at folk går lei av de samme 3 ( oi vi fikk en ny BG med TBC ) så nå 4 BG's som totalt har vært der hele tiden er ikke noe jeg skjønner meg på.
Psy Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ser ikke hvorfor arena skulle være noe kjedeligere uten disse tingene. Nei hvis du ikke skjønner at det ikke er noe gøy å bli eid gang på gang pga for lite resilience så kan du godt la være å kommentere. Har til gode å bli eid pga. for lite resilience. Om problemet ditt er at du mangler skills ser jeg ikke noe poeng i å poste. Bare så det er klart, har spilt masse arena uten masse resilience (100-200), dog stort sett bare 5v5. Det er absolutt ikke nødvendig å først botte seg til 100k honor. Om du ikke takler spille uten å vinne 100%, eller under 2000 rating eller hva nå "målet" ditt måtte være så er det vel strengt tatt du som har et problem.
John Keats Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Så du mener man vinner 100% med 400+ resilience? Er det jeg forstår av posten din.. lol
PSV Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Har man ikke gjort seg fortjent til epicsa, fortjener man heller ikke bruke de, er det jeg forstår av posten hans.
PSV Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Du finner en enorm mengde med ''gøy'' i å botte til deg honor?
John Keats Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg finner det HVERTFALL ikke gøy å faktisk spille i AV når jeg har vært der siden 2005. Arena derimot.. Endret 1. januar 2008 av Smeagoldfish
Rata101 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Disse diskusjonene ender alltid opp med at AFK'ere sier "because I can", "det driter jeg i" eller "synd for dem"... Det finnes egentlig ikke noen argumenter som er gode nok. Det er haugevis av folk som har lyst til å spille AV. Flesteparten tror jeg ikke gidder å prøve å sette seg i kø lenger engang. Ikke alle har spillt PvP så lenge at Arena er det eneste som gjelder. Håper hvertfall at det blir orden på dette problemet snart, på ett eller annet vis. Folk driver jo og AFK'er i alle de forskjellige BG'ene. Det suger hardt.
John Keats Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ja om Blizzard gjør det morsommere å skaffe det gearet man er nødt til å ha for å kunne nå toppen på Arena så skal jeg slutte å afke.
aril Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Folk som jukser over tid vil bli tatt til slutt. Skall love deg att Blizzard følger med og logger hvem som driver på med hva. Er sikker mangen som trodde "bot prog" som var helt sikre som blir veldig skuffa da. Jeg håper virkelig du har rett; at Blizzard følger nøye med på hva som foregår. Det jeg imidlertid etterlyser er langt mer 'action' fra deres side. I løpet av det korte året jeg har spilt WoW, har problemet med f.eks botting og goldselgere tatt helt av og jeg føler at svært lite gjøres for å stoppe det. I Stormwind på min server, er det nå så mange som selger gull at det er helt umulig å ikke støte på dem. Men å kjøpe gull betyr jo bare at vi hjelper en eller annen fattig kineser til å få litt mat i magen, ikke?...nok et tåpelig argument jeg har sett brukt av enkelte her. "Ikke ta ting så alvorlig. Det er jo bare et spill. Kan vel ikke skade noen om jeg kjøper litt gull" er andre. Når noen er villige til å betale hundrevis, kanskje sågar tusenvis, av kroner for virtuelle penger har det blitt langt, langt mer enn "bare et spill" - for dem. For oss andre som ikke jukser, derimot, er det fortsatt et spill. Det gullkjøpere (og andre som jukser) bekvemt "glemmer" i iveren de legger for dagen for å bagatellisere det hele, er at vi alle betaler samme beløp til Blizzard og da har vi krav på at ting foregår på en ryddig og grei måte; at juksemakere blir ryddet av veien for godt; at vi får det produktet vi betaler for. Det vil jeg nesten påstå at vi ikke gjør for øyeblikket slik som ting har utviklet seg det siste året.
aril Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Om du tenker på PvP-systemet til blizzard så er ordet "dyktig" så langt fra sannheten du kan komme.. Det er en eneste timesink hele BG-delen. At de ikke skjønner at folk går lei av de samme 3 ( oi vi fikk en ny BG med TBC ) så nå 4 BG's som totalt har vært der hele tiden er ikke noe jeg skjønner meg på. Jeg tenkte ikke på noe spesielt, jeg snakker om WoW i generelle termer. Med "arenaen" mener jeg WoW i sin helhet. Hva Blizzard skjønner, eller ikke skjønner, vet jeg ingenting om, men jeg forstår godt at mange går lei, selvfølgelig gjør jeg det. Jeg er også møkklei WoW fra tid til annen. Man blir lei alt. Men mitt poeng er følgende: MAN KAN IKKE BRUKE DET SOM ET ARGUMENT I ET FORSØK PÅ Å LEGALISERE JUKS. Ingen argumenter er gode nok for å legalisere juks. Ingen.
kafan Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Slik jeg ser det er det typisk unger som botter mest. De vil ha alt, med en gang, uten at det skal koste dem en dritt. Selvsagt har det betydning for opplevelsen til andre. I siste AB jeg gjorde joinet 9 ally mens horde var 15 når kampen startet. Av de ni red 3 ut for å fighte. Det kom flere til, men de også afk. Score ble 20-2000. Er så jævla morsomt.
Poseboen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ser ut som posten min ble en smule misfortstått. Selv botter jeg ikke og jeg prøvde ikke på noen måte å beskytte de som botter. Det jeg mente er ikke at jeg syns det er riktig å jukse, men at måten blizzard har lagt opp spillet på er helt idiotisk. Hvorfor skal man måtte slite seg gjennom masse drit i AV bare for å kunne gjøre arena? No pain, no gain. Så du spiller spill bare for å få epics etc? Du piner deg gjennom ting du egentlig ikke vil bare for å få epics eller hva det skulle være? Det er jo ikke sånn ett spill skal være. Ett spill skal være morsomt og noe man gleder seg til å gjøre. Det har blizzard bomma enormt på med AV opplegget. Endret 1. januar 2008 av Hamaestra
Rata101 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Dette med om BG er en "timesink" eller ikke er relativt. For erfarne PvP folk, så er det kanskje det. Men, for dem som ikke har så mye erfaring, så er BG et sted som det går an å ha det mye moro. Hardcore PvP-folk kan det meste når det gjelder hele paper, rock, scissors systemet. For dem er det viktigste å ha godt samarbeid med teamet sitt. Slik tenker ikke mange casual PvP'ere som spiller i mer eller mindre tilfeldige grupper. Ingen kan vel påstå at noen av formene for PvP er noe bedre enn den andre, så lenge man har det gøy. Derfor blir det helt feil å hevde at det ikke er noen vits i å spille BG.
Poseboen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Dette med om BG er en "timesink" eller ikke er relativt. For erfarne PvP folk, så er det kanskje det. Men, for dem som ikke har så mye erfaring, så er BG et sted som det går an å ha det mye moro. Hardcore PvP-folk kan det meste når det gjelder hele paper, rock, scissors systemet. For dem er det viktigste å ha godt samarbeid med teamet sitt. Slik tenker ikke mange casual PvP'ere som spiller i mer eller mindre tilfeldige grupper. Ingen kan vel påstå at noen av formene for PvP er noe bedre enn den andre, så lenge man har det gøy. Derfor blir det helt feil å hevde at det ikke er noen vits i å spille BG. Greit nok BG kan være moro for noen som ikke spilte siden open beta eller pre TBC, men det er fortsatt idiotisk Imo at man må gjennom felere timer med AV for å kunne gjøre arena.
PSV Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg koser meg fremdeles med AV, selv om jeg sterkt mislikte forandringen som kom med Reinforcements.
Psy Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Så du mener man vinner 100% med 400+ resilience? Er det jeg forstår av posten din.. lol Les igjen du.
Rata101 Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Greit nok BG kan være moro for noen som ikke spilte siden open beta eller pre TBC, men det er fortsatt idiotisk Imo at man må gjennom felere timer med AV for å kunne gjøre arena. Jeg spiller mye mere casual enn jeg gjorde før (ex raider), så jeg synes fremdeles det ofte kan være artig å ta en tur i BG. Men, av og til blir jeg fort lei. Men, ingenting er mere irriterende enn å ha AFK'ere med på laget! Jeg er helt enig i at det er en idiotisk situasjon. Akkurat som jeg synes det er idiotisk at man må levle opp hele veien til 70 hver gang man har lyst til å prøve en ny class. Blizzard burde rett og slett respektere stamkundene sine mere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå