Gå til innhold

HASTER! Bør jeg gå for LG KU990?


Kridal

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe ny mobil i nær framtid, og har tittet litt rundt. Det som er viktigst for meg er:

 

 

-Svært bra kamera

-God batterilevetid

-Grei mp3-spiller

-God på meldinger

-Design

-og tildels pris.. (ikke mer enn 3500)

 

Jeg har tittet litt rundt og funnet ut at jeg blir bare mer og mer glad i LG KU990. Er det noen som har noen synspunkter/erfaringer på denne telefonen? Både positive og negative.

 

Setter pris på raske svar da en akusjon går ut nyttårsaften, sånn litt ut på dagen.

 

Hvis dere har noen andre mobiler jeg kan titte på tar jeg gjerne mot tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Tror jeg ville gått for ku990 ja;D Jeg har den jo selv! XD Den er ganske genial:) slår de fleste mobiler på kamera, hvis du stiller inn riktig:) Hvis det er bare kamera du skal gå for, holder jeg en knapp på nokia n82..

 

Men da går du glipp av et sinnsykt imponerende videokamera og skjerm. Ikke bare det, men fullt av morsomme "programmer" som skriving rett på bilde, mye redigeringsmuligheter i bilder å video rett på telefon, google maps forhåndsinnstallert(hvem trenger vel GPS?!!)

 

Underholdningsmaskin på sitt beste sier nå jeg:)

 

Eneste minus er vel at det ikke er kameralinse.. Men den er felt inn nok til at det ikke blir riper:)

 

Det er heller ikke EQ på mp3spilleren. Men lyden er så fin likevel, at det gjør meg ingenting;D God bass og diskant :woot:

 

Tror du vil bli meget fornøyd med ku990 :yes:

Lenke til kommentar

Hvis du har brukt iPhone mye, vil du sannsynligvis bli skuffet, som alle mine venner som innehar en iPhone ble. De mener den (KU990) er "treg" og "unøyaktig" i forhold til iPhone.

 

Hvis du derimot ikke har mye fingring med iPhone bak deg, kan jeg anbefale denne. Morsom mobil.

Lenke til kommentar
Nå for tida får du jo en splitter ny iphone for 3100kr.

 

 

Og da har du jo en underholdingsmaskin. som du kan gjøre kun det apple vil at du skal gjøre med den^^ Jeg ville fortsatt gått for ku990. Det er mye mere kvalitet over den, enn for eksempel n82 eller samtlige se-modeller.

 

Nå for tida får du jo en splitter ny iphone for 3100kr.

 

 

 

Og da har du jo en underholdingsmaskin. som du kan gjøre kun det apple vil at du skal gjøre med den^^ Jeg ville fortsatt gått for ku990. Det er mye mere kvalitet over den, enn for eksempel n82 eller samtlige se-modeller.

 

Du kan ikke gjøre så veldig mye med iPhone da:p

 

Hvis det er bare musikk og surfing du er ute etter, velg iPhone.

Lenke til kommentar

Etter kriteriene dine er det best om du tar KU990:)

 

For eksempel kameraet er mye mye bedre på KU990. Der har ikke iPhone sjangs. Veldig bra vide på KU990, mens iPhone spiller ikke inn video engang:p

 

Det er ikke kjempegod batteritid på noen av de. der står de ganske jevnt.

 

Mp3-spilleren er best på iPhone. Den på KU990 mangler equalizer, men det gjør ikke meg noe, for lyden er klar og god:)

 

På meldinger er KU990 overlegen iPhone. For mens iPhone har berøring, har KU990 touch med tactile feedback, som gjør at du "kjenner" at du trykker. Ved at telefonen vibrerer. Kan ta litt tid å bli vant til touch, men går utrolig fort når du har lært deg det:)

 

Synes iPhone vinner på design, så lenge den er rammet inn:p Den tar til seg fettflekker veldig godt,og er ikke akkurat pen å se på lenger. Stort pluss for glass foran skjermen da.

Design på KU990 synes jeg er helt grei. Pluss for metalldeksel bak, og sort innførelse. ser bra ut både foran ¨å bak syness nå jeg:)

 

`Hvis jeg skulle valgt igjen, hadde jeg fortsatt hatt KU990:)

Lenke til kommentar
Iphone er mer åpen telefon enn ku990.Man kan installere og avinstallere programmer,themes osv.Men dette er uoffisielt,så du må oppsøke forumene for guides.

 

 

Ømmm.. Viewty er da såpass åpen den også..? Det er ikke en profftelefon, ei heller iPhone, men du kan da innstallere javaprogrammer hvertfall..

Lenke til kommentar
oo... Fantastisk, jeg gleder meg så sykt! Litt kjipt at den ikke har Wifi, da hadde den vært helt komplett, men egentlig trenger jeg det ikke.. Steike, som jeg gleder meg:)

 

Du har vel ikke noen tips til bruk, eller noe slik? Kamere osv?

 

Ja, wifi hadde vært et pluss.. Men jeg klarer meg godt med 3G da:) Jeg har jo laptop å da, så jeg bryr meg ikke så mye:p

 

Tips når du bruker kameraet ? hm.. for best kvalitet bør du nesten føle deg fram selv. Har av en merkelig grunn fått bedre bilder når jeg satte ned til 3megapiksler :hmm: og ISO på 200

Jeg bruker nesten aldri den manuale fokusen, men du finner ut selv hva som er best;D

 

 

 

for tips kan du jo sikkert lære noe av denne videoen: http://youtube.com/watch?v=yY6VMMhUKLM

 

 

tror du kommer tl å drepe litt tid med det medfølgende spillet:p

DivX-spilleren tar også opp mye av tiden. Snedig å bare sette på en family-guy episode når man er på bussen:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...