Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problem med formatering


Anbefalte innlegg

hei og hopp.

 

sitter her og prøver og formatere den stasjonære PC-en min..

 

men under oppstart så funker ikke tastaturet.. så jeg får ikke gjort noen valg under formateringen.

 

og når selve innstalasjonen av windows begynner så går alt i bluescreen.

jeg må da skru av pcen og gjøre alt om igjen...

 

sånn her går det om og om igjen av en ond sirkel

 

jeg kommer ikke ut av problemet...

 

noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få formatert pcen min på? ......................a

 

peace - trym

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm.. har testa litt fram og tilbake med harddiskene ut og inn nå. virker som den ene harddisken min er spist opp a virus..

 

når jeg kjører prosessen med harddisk1 funker ikke tastaturet og alt går til bluescreen etter en stund..

 

kjører jeg med begge skjer det samme..

 

kjører jeg med harddisk 2 funker alt som det skal. men når jeg velger "innstaler windows bla bla" får jeg beskjed om at det ikke er noe harddisk innstalert på pcen og jeg blir hendvist til og trykke "exit" og reboot på pcen..

 

jeg kommer meg ingen vei. vær så snill og hjelp en stakkars fortvilt pc bruker..

 

-t

Lenke til kommentar
hm.. har testa litt fram og tilbake med harddiskene ut og inn nå. virker som den ene harddisken min er spist opp a virus..

 

når jeg kjører prosessen med harddisk1 funker ikke tastaturet og alt går til bluescreen etter en stund..

 

kjører jeg med begge skjer det samme..

 

kjører jeg med harddisk 2 funker alt som det skal. men når jeg velger "innstaler windows bla bla" får jeg beskjed om at det ikke er noe harddisk innstalert på pcen og jeg blir hendvist til og trykke "exit" og reboot på pcen..

 

jeg kommer meg ingen vei. vær så snill og hjelp en stakkars fortvilt pc bruker..

 

-t

 

 

er det usb tastatur du bruker? det virker ofte ikke uten drivere.

bruker du en boot disk eller går du fra windows ?

om det er s-ata disker du bruker er det ikke alltid windowsen finner de. da må du legge driverene inn manuelt under innstallasjonen. husker ikke hva de driverne heter, men det gjør sikkert noen andre her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...