Gå til innhold

noen bra server til ally?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dunemaul er også veldig bra, mange fra Norden, Netherland osv...

PvP vinne vi nesten hele tiden men wsg er litt 50-50.

PvE er det Iron Edge fra Horde side som dominere. trur Ashes er veldig god Alliance guild

Tar maks 20 min å finne daily heroic group, og tar maks 40 min å finne vanlig group..

Lenke til kommentar

Jeg vil råde deg til å velge The maelstrom. Populationen er normal, lite downtime etter serveren fikk en ny host server (virker det som, eller så har blizzard bare skjerpet seg). Veldig mange på serveren er norsk, og alliance siden har ikke mange av de barsnlige idiotene. Men selvfølgelig, det er alltid noen, og sånn vil det alltid være.

 

Serveren har alt fra BT raiding guilds til top PvP guilds.

 

Hvis du lurer på noe mer, bare spør :p

 

EDIT: Alle BG køene på level 70 er under 2 min, etter hva jeg har erfart siden jeg dinget 70 i mars.

Endret av Ajac0
Lenke til kommentar
BG queues suger jo ballelus på ravencrest, var på kompisen sin char her om dagen, måtte jo vente i over 15 min på AV. :<

Neeh, fine queues :)

 

På vek'nilash er det instant join. Liker ikke å måtte vente i over 15 min for å komme inn i en bg.

 

Hvem er du på Vek?

Lenke til kommentar
BG queues suger jo ballelus på ravencrest, var på kompisen sin char her om dagen, måtte jo vente i over 15 min på AV. :<

Neeh, fine queues :)

 

På vek'nilash er det instant join. Liker ikke å måtte vente i over 15 min for å komme inn i en bg.

 

hadde ikke klart å spille uten instant join nei, spiller på Vek selv :D

Lenke til kommentar
Al Akir er en veldig bra server har jeg hørt.

 

 

Jepp, det er en veldig bra server - spilt der siden launch. Men, i alle fall på Alllience siden må du regne med forholdsvis lang AV-queue hvis du ønsker å gjøre BG's(de andre bg's ligger på 1-3 min stort sett), av ligger ofte på i underkant av 10 min.

 

Køer på arena er laaaaange på 2v2, du vil SJELDEN ligge under 7-8 min, og stadig vekk over 10. 3v3 & 5v5 er generelt bedre med 1-3 mins queue.

 

Det er mange end-game guilds på Al'Akir, og serveren er kjent som en av de beste EU serverene med tank på end-game progress og antall guilds som faktisk raider end-game instances "on a regular basis". Det er flere godepve-guilds både på Alliance og Horde - siden. De aller fleste semi-hardore guilds er godt på vei i SSC/TK og det er en god del guilds som er i BT/MH og flere som har clearet disse. Vær forberedt på hard konkurranse om plass i et raiding-guild med mindre du er healing pala/resto druid eller en godt utstyrt tank.

 

Grupper til Heroics etc, er stort sett svært lett å få - mange AKTIVE spillere av alle slag her.

 

Al'Akir er også kjent som en av de eller beste EU pvp-serverene.(Sjekk S2/S1 - end status på Blizz-sidende feks) Spillere som Zalgradis, Grim, Infinity, Klauz mfl, har nærmest helte-status blant mange pvp'ere, og både server og realm-forum er ofte frekventert med spillere fra andre servere som ønsker " snakke med" bla overnevnte spillere eller få råd etc.

 

Det er ofte pre-mades(stort sett meget bra også) til BG's fra Al-Akir, og selv om det ofte vil stilles krav til pvp-kit/res på pre-mades, har de aller fleste en sjanse til å være med. Fin måte å bli kjent med andre pvp'ere på, samt skaffe seg endel honor på kort tid. Det finnes også flere rene pvp-guilds.

 

 

Al'Akir har fått kritikk for å være en "elitist"-server, med altfor mange hardcore-guilds og tilhørende spillere på "ego-tripp", noe som til en viss grad kunne være sant pre-TBC. Pr dags dato er Al'Akir en svært sosial og hyggelig server å spille på, men dersom du migrerer fra en annen server og ønsker å joine en seriøs/hardcore raiding-guild bør du rimelig bra kit. Ingen som "snur seg etter" folk i SSC/TK-gear i Orgrimmar/IF for å si det sånn.

 

Som sagt, spilt her siden launch og har ingen planer om å migrere, hehe.

 

Realm-forums

Endret av heppa
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg anbefaler Frostwhisper.

Herlig server generelt. Har ikke opplevd noe særlig ventetid verken for BG eller instancer og det er greit med guilds, både av de som loker rundt i high-end instancer og andre.

 

Jeg har bare gode minner fra årene på Frostwhisper.

Vel, nesten.

Vi har hatt våre utskudd og idioter vi også, men tror ikke du finner én server uten.

Lenke til kommentar

anbefaler Azjol'nerub, hvertfall for alliance, 7-8 guilder har cleara BT. mange fra norden og deromkring, ganske ålreit miljø, er en mulighet for litt lack av tanker til heroics / normals, men det er alltid lack av tanks overalt veldig fornøyd med serveren.

 

Hva enn du måtte finne på. så hold deg langt til helvete unna Hellscream Alliance.. kun 10 åringer fra hellas og balkan som ikke kan engelsk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...