AP Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Istad kom den helt til "Success!" før jeg ble disconnecta, men nå henger det seg bare opp på "Authenticating".Noen andre som opplever det samme? Yepp, men jeg kom helt til Connected istad Endret 30. desember 2007 av AP
Poseboen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Istad kom den helt til "Success!" før jeg ble disconnecta, men nå henger det seg bare opp på "Authenticating".Noen andre som opplever det samme? Akkuratt samme her. Har prøvd både PC restart og router restart ingenting har virka hittil.
binko Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jepp, "Success!" - "Authenticating". Gah, også jeg som skulle spille enda mer enn jeg har spilt.
Ajaco Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Istad kom den helt til "Success!" før jeg ble disconnecta, men nå henger det seg bare opp på "Authenticating".Noen andre som opplever det samme? Ja, akuratt det samme.
nettii Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 noken som kommer seg inn? med meg står det bere authensicating enda
binko Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Nå kom jeg inn! Must.. play.. EDIT: Surt jeg lovte bort førstefødte til de underjordiske for at det skulle fungere da. Jaja. Sex er (visstnok, jeg er jo ung og uvitende) sunt. Endret 30. desember 2007 av Binko
Poseboen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Der funka det. tror neppe det var pga noe av det jeg gjorde (Restarta router og pc) tror det funker for alle nå.
Fjernkontroll1 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Det funka for meg å flushe dns'en. inne i cmd skriver du:ipconfig /flushdns EDIT: Ser visst ut til at det funker for alle nå så dette innlegget var vel litt unødvendig Endret 30. desember 2007 av akema2212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå