Nuur Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hei Kjøpte Two Worlds på steam, for en times tid siden. MEN Når den laster ned er hastigheten på 15-30 Kb/s i sekundet noe som er merkelig. Har 10mb internetthastighet og når jeg tidligere har lasta ned Half Life osv fra Steam har den ligget på 500-800 Kb/s. Noen andre som har samme problemet/vet hvorfor det er slik? (Ja har sjekket at det ikke er linja som er treg prøvde og laste ned noe og den lasta i full hastighet)
Exiztzor Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hei Kjøpte Two Worlds på steam, for en times tid siden. MEN Når den laster ned er hastigheten på 15-30 Kb/s i sekundet noe som er merkelig. Har 10mb internetthastighet og når jeg tidligere har lasta ned Half Life osv fra Steam har den ligget på 500-800 Kb/s. Noen andre som har samme problemet/vet hvorfor det er slik? (Ja har sjekket at det ikke er linja som er treg prøvde og laste ned noe og den lasta i full hastighet) det kan være stor pågang på steam derfor går det treigt der noen ganger. da det kan være mange som laster ned og kjøper spill der. mvh exiztzor
Nuur Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Tenkte på det samme. Får håpe noen andre som laster ned fra steam nå kan si om de har samme problemet
trMaG Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Tenkte på det samme. Får håpe noen andre som laster ned fra steam nå kan si om de har samme problemet laster ned cod4 med 500 kb/s akkurat nå så jeg har ikke samme problemet. Kan være at problemet ditt er spesifikt for Two worlds. mag
Nuur Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Hmm... må være en egen server til Two Worlds som er jævla treg eller noe da :/
Nuur Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Fant ut av det En måtte gå til steam mapp og skifte navnet på Clientregistry.blob også starte steam igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå