GIsken Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hei. Jeg har planer om og formatere min splitter nye acer 5720ZG og instalere XP. Jeg har gjort dette utallige ganger på stasjonære pcer, og selve instalasjonen skal gå greit, mitt spørsmål, er som følger: Hva med drivere? de jeg kunne finne på acer sine sider for denne modellen er kun for vista, og i tilleg er det instalert mange ekstra ting fra acer som jeg "trenger". er det anbefalt og instalere xp på en slik pc? Takker for eventuelle svar. Erik Endret 30. desember 2007 av erikgiske
jokkebb3 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg sitter med samme problemet nå.... Ble dritt lei av vista, så jeg tok rett å slett å kjørte active kill disk først, åså installerte jeg xp.... (dette er på en aspire 5103) I etterkant fant jeg ut at det er mange av driverene som ikke finnes til xp..... De fleste har jeg funnet på acer.com, men finner ikke driver til webkamera(orbicam) og noe som kalles for flashminnekontroller..... Noen som kan hjelpe med dette problemet?? Beklager hvis je "ødela" tråden di nå, men følte likssom at det var her som var rette plassen....
Lukilock Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 I FPT mappa til acer, så ligger det en mappe som heter Not eutorized XP drivers(eller no sånt) der ligger det XP drivere til forskjellige seriene. Sempron
GIsken Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Jeg har nå formatert og instalert XP proffesional, men som ventet har jeg problemer med driverene. jeg får ikke pcen til og instalere ethernet controllerene. noen tips?
Lukilock Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Innstaler det som heter Chipset_******************* så funker det nok
GIsken Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 takker for all hjelp. nå er nesten alt oppe og går. det jeg ikke får til er det der empowering greiene. er det mulig og fikse dette til xp? jeg frykter at CPU og GPU ikke kjører for fult enda.
heihei12 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Var det en lås som sa at den ikke fant noen harddisker å installere xp på når du formatere? jeg har problem med det og vil veldig gjerne ha xp -peace
Lukilock Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hadde ikke noe problem med å finne SATA disken min da jeg formaterte med XP. Vis du har det, så bruk Nlite og interigrer SATA driverene med XP CDen. Sempron
Lilac1 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hadde ikke noe problem med å finne SATA disken min da jeg formaterte med XP. Vis du har det, så bruk Nlite og interigrer SATA driverene med XP CDen. Sempron Hatt noe problemer med "empowering" greia nevnt tidligere?
Lukilock Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Er ikke det noe slik Acer programvare dritt a? Innstalerte XP med drivere og ikke no mer jeg.
heihei12 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Har lest om noen som har problemer med nettverkkortet. Funker det for deg? isåfall, kan du poste link til driver? :) EDIT: Hva av Nlite-stuffet skal jeg laste ned? Endret 9. januar 2008 av heihei12
Lukilock Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hadde en 7520G, og jeg hadde ikke noe problem med nettverkskortet Nlite er det programmet du skal bruke for å inerigrere SATA driverene. Endret 9. januar 2008 av Sempron
heihei12 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fant jeg fant. Hvis du poster linker til alle drivere/laster dem opp, sender jeg deg en pakke safarikjeks i posten! :!:
heihei12 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 en liten guide til hvordan man gjør det hadde vært thank you
Jaguaren Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 DENNE tråden nederst, burde hjelpe deg til å få til nLite.
Lilac1 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 DENNE tråden nederst, burde hjelpe deg til å få til nLite. Jeg tror denne mannen har fortjent kjeks.
Lukilock Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Er jo bare SATA driverene du trenger å legge inn med Nlite. Resten innstalerer du etter at du har formatert
heihei12 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk til alt sammen, men jeg har ikke WLAN-driver :s:s sry 4 beeing noob, guyz :<
beverpower Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 (endret) Jeg fikk til alt sammen, men jeg har ikke WLAN-driver :s:s sry 4 beeing noob, guyz :< https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825207 Drivere i første post! Driverne til WLAN funket for meg, og mange andre.. viser seg vistnok at den ikke funker for alle, og da kan en driver som ligger i en av de siste trådene kanskje funke.. Endret 11. januar 2008 av beverpower
beverpower Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Forresten muligheter for en litt mer grundig gjennomgang av det dere nLITE og hvordan du legger inn de SATA-driverne?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå