Trondhe Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg har et problem når jeg skal inn på CS. Jeg åpner CS 1.6 og selve bildet kommer opp. Men jeg kan ikke se linkene til "New game" "Find server" osv. Jeg kan høre klikkelyden om jeg tar musen over de. Noen som vet hva som er problemet? Endret 29. desember 2007 av Skagen
Skagen Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 (endret) To innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til tema. Samtidig har tråden blitt flyttet til Counter-Strike-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Endret 29. desember 2007 av Skagen
TrueNo Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 (endret) Mulig det er oppløsning? Det du også kan prøve er å laste ned en GUI Endret 30. desember 2007 av BitFrost^
Bakke Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Sikker på at du ikke har mistet tahoma fonten? Da vil all skrift bli borte i CS.
Trondhe Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 (endret) Sikker på at du ikke har mistet tahoma fonten? Da vil all skrift bli borte i CS. Det er godt mulig.. Kan sjekke! Takk EDIT: Fant den ikke, men hvor skal jeg plassere den nye? Endret 1. januar 2008 av Trondhe
Jooakim Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 I kontrollpanel -> Font/skrift. Du kan også prøve å slette alle .dll-filene i counter-strike-mappen (ikke cstrike, men mappen før), i tillegg til å slette mappen "platform" i samme mappe. Deretter restarter du Steam for så å kjøre CS. :-)
Trondhe Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 (endret) I kontrollpanel -> Font/skrift. Du kan også prøve å slette alle .dll-filene i counter-strike-mappen (ikke cstrike, men mappen før), i tillegg til å slette mappen "platform" i samme mappe. Deretter restarter du Steam for så å kjøre CS. :-) Aha, trodde det var i Counter Strike mappen jeg skulle finne den filen:) Takk EDIT: Ingenting har hjulpet så langt. Prøvd å reinstallere men det hjalp ikke. Har sett igjennom Steam Supporten uten at jeg fant noe. Sendte nylig inn spørsmål om dette, men har ikke fått svar. Endret 7. januar 2008 av Trondhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå