Eplekaka88 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Min program vare til høgre, Steam sitt anbefalte til venstre. Der står ingenting om grafikk minne. Problemet er at det hakker på minste oppløsing, med detaljene på høg, Det ser ikkje bra ut. Det er Demo eg speler på Er det maskinen min som ikkje greier det eller er det ein annan feil? Kan legge til at eg greier CoD4 på full oppløsing 1440x900 med nokon detaljar heilt filnt og Crysis demoen på alt på Det minste på detaljar og oppløsing. Endret 29. desember 2007 av eplekaka88
SPiLL Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Er nok skjermkortet ditt som er for svakt. Two Worlds er krevende, og en må ha et bra skjermkort for å klare å kjøre det med full grafikk. Selv har jeg en bærbar med GF 8700 GT 512 og kjører det fint Endret 29. desember 2007 av VistaGames
Eplekaka88 Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 (endret) Så enten må eg ha en bedre data eller spele det på dårlig grafikk? Er demoen meir krevandes enn heile spelet? Er det ikkje rart at eg greier Crysis fint på minimum? og call of duty på full oppløsing? Endret 29. desember 2007 av eplekaka88
SPiLL Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Så enten må eg ha en bedre data eller spele det på dårlig grafikk? Er demoen meir krevandes enn heile spelet? Er det ikkje rart at eg greier Crysis fint på minimum? og call of duty på full oppløsing? Riktig, enten bedre data eller spille det på dårligere grafikk. Kan ikke huske demoen var mere krevende. Du burde uansett spille det, et av årets beste RPG
SPiLL Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Oblivion var Jeg sa årets spill, altså 2007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå