albions Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hei, har ein level 70 hunter som har lyst til å begynne å jobbe. Problemet er at han ikkje vet hva han har lyst til å bli. Valget står i mellom LW og Enginer. Synest at enginer virker ganske kult, mange tøffe ting som kan lages. Men lw har jo ein del nice hunter gear. Hva skal han velge ?
albions Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 skal du tjene penger på prof? Nei, det er kun for min egen del
DisplayName123 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Holder på å levle Engineering selv på Hunteren min. LW gear blir vel fort byttet ut igjen uansett, ihvertfall om du går PvP.
albions Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Holder på å levle Engineering selv på Hunteren min. LW gear blir vel fort byttet ut igjen uansett, ihvertfall om du går PvP. Ja, tenker samme tanken selv, har snart fult pvp gear
Lucifer 666 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Blir det mest pve eller pvp på denne hunteren?
albions Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Blir det mest pve eller pvp på denne hunteren? Det blir nokk mest pvp da eg ikkje har tid til å raide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå