wiak Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) noen som kan hjelpe? wreel jeg har et problem med å installere Company of Heroes: Opposing Fronts, den kommer til 99% og gir meg denne jeg har gjort en ren oppstart alså ingenting uten om m$'s jeg har ingen problemer med Orginale Company of Heroes som er ekte og kjøpt fra mpx.no (coh) and gamezone.no (coh:of) System: AMD Athlon 64 X2 5000+ Club3D Radeon HD 3870 OCZ PC6400 Dual Channel 4GB DDR2 (2x2GB) WDC Raptor 74GB 16MB Cache Windows Vista Ultimate x64 Edition Endret 28. desember 2007 av wiak
Pro-Gamer Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er ikke sikker men, er du sikker på at spillet funker på Windows Vista? isåfall burde du søke på google eller noe lingnende. . .
termi.- Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er ikke sikker men, er du sikker på at spillet funker på Windows Vista?isåfall burde du søke på google eller noe lingnende. . . Det skal funke fint på vista, er laget for dx10 så skulle bare mangle. Prøvd å avinnstalere CoH og så legge inn CoH:OF uten CoH?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå