Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen starter og stopper i tide og utide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Høres ut som at elektronikken har gått helt i stå. Er nok bare å levere inn ja, ingen logikk i den oppførselen der.

 

maskinen er levert inn for 3 uker siden, HK er gått. Leverandøren ser ikke til å kunne reparere / få nytt hovedkort. De sier at jeg da får ny maskin..men hva med mine data? HD er jo ok, slik at det burde være en smal sak å bytte HD til ny maskin..

 

men etter det jeg skjønte skulle de ha 850,- pr time på å legge over mine data...

 

for meg høres dette urimelig ut. Ja, jeg vet jeg skulle tatt backup. I dette tilfelle er ikke data tapt. Hvilke rettigheter har jeg, kan jeg kreve bytte av HD til ny maskin ??

Lenke til kommentar

Hvis du har nylig kjøpt den har du sikkert Garanti på den de første månedene iaf. så anbefaler deg å si til dem at du ikke er/skal holdes ansvarlig for selgerfeil, men er det dine filer ell som er skylden får du bare håpe på å bli behandlet pent som kunde.

 

Du kan dessverre ikke kreve bytte av HD, men som selger bør de behandle deres kunder skikkelig, ellers er det selvfølgelig dårlig PR for dem å ikke hjelpe deg.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...