potteper Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg kjøpte Counter strike1 for en god stund siden, så slettet jeg det å nå vill jeg innstallere det igjen men når jeg skall trykke inn koden til spillene så kommer det bare en feilmedling om at oden er brukt. Men det var jo jeg som brukte den for en stund siden. Hvordan skl jeg få tak i ny kode? Er det en annen måte å fikse det på?
Pondus777 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvis du bruker steam å det er Cs 1,6 du tenker på så er det bare og høyreklikke på Cs 1,6 i mine spill og trykke instaler spill... hvis det er det du tenker på... Endret 28. desember 2007 av Pondus777
potteper Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Hvis du bruker steam å det er Cs 1,6 du tenker på så er det bare og høyreklikke på Cs 1,6 i mine spill og trykke instaler spill... hvis det er det du tenker på... Ja men det koster. jeg har jo allerede betalt xD
Pondus777 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvis du bruker steam å det er Cs 1,6 du tenker på så er det bare og høyreklikke på Cs 1,6 i mine spill og trykke instaler spill... hvis det er det du tenker på... Ja men det koster. jeg har jo allerede betalt xD Det koster ikke penger å laste ned spillet på nytt?? Blir du linket til en sånn side i steam der du må kjøpe spillet på nytt?? Endret 28. desember 2007 av Pondus777
potteper Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Hvis du bruker steam å det er Cs 1,6 du tenker på så er det bare og høyreklikke på Cs 1,6 i mine spill og trykke instaler spill... hvis det er det du tenker på... Ja men det koster. jeg har jo allerede betalt xD Det koster ikke penger å laste ned spillet på nytt?? Men jeg kan ikke laste det ned på nytt hvis jeg allerede har brukt koden
Pondus777 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Hvis du bruker steam å det er Cs 1,6 du tenker på så er det bare og høyreklikke på Cs 1,6 i mine spill og trykke instaler spill... hvis det er det du tenker på... Ja men det koster. jeg har jo allerede betalt xD Det koster ikke penger å laste ned spillet på nytt?? Men jeg kan ikke laste det ned på nytt hvis jeg allerede har brukt koden Jo;)
potteper Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Hvis du bruker steam å det er Cs 1,6 du tenker på så er det bare og høyreklikke på Cs 1,6 i mine spill og trykke instaler spill... hvis det er det du tenker på... Ja men det koster. jeg har jo allerede betalt xD Det koster ikke penger å laste ned spillet på nytt?? Men jeg kan ikke laste det ned på nytt hvis jeg allerede har brukt koden Jo;) Jeg har prøvd Hvis du bruker steam å det er Cs 1,6 du tenker på så er det bare og høyreklikke på Cs 1,6 i mine spill og trykke instaler spill... hvis det er det du tenker på... Ja men det koster. jeg har jo allerede betalt xD Det koster ikke penger å laste ned spillet på nytt?? Men jeg kan ikke laste det ned på nytt hvis jeg allerede har brukt koden Jo;) Jeg har prøvd
Pondus777 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Hvis du bruker steam å det er Cs 1,6 du tenker på så er det bare og høyreklikke på Cs 1,6 i mine spill og trykke instaler spill... hvis det er det du tenker på... Ja men det koster. jeg har jo allerede betalt xD Det koster ikke penger å laste ned spillet på nytt?? Men jeg kan ikke laste det ned på nytt hvis jeg allerede har brukt koden Jo;) Jeg har prøvd
Krom-stag Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Det skal gå ffs, funker på CS:S i hverfall. Og alle de andre spillene som fulgte med i pakken. Var liksom som merkelig at det ikke skulle funke..
Pondus777 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Syntes dette er litt rart jeg og... Hva skjer når du trykker instaler spill??
potteper Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Syntes dette er litt rart jeg og... Hva skjer når du trykker instaler spill?? Prisen kommer opp og om jeg skall betale med visa eller mastercard eller noe
Pondus777 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Syntes dette er litt rart jeg og... Hva skjer når du trykker instaler spill?? Prisen kommer opp og om jeg skall betale med visa eller mastercard eller noe Noe er feil, ta kontakt me Steam Support... Endret 28. desember 2007 av Pondus777
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Send bilde av CD-nøkkel i mailen, og si hva som er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå