vegaengh Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har registrert en økning av folk med aimbot og speedhack på gamer.no serverne i det siste. Vi har slått veldig hardt ned på cheatere og alle demoer sender vi inn til Radar-nettverket slik at de blir bannet fra de fleste større norske servere. På denne måten kan vi samarbeide for å bli kvitt cheatere, og siden konsekvensene ved å jukse er så store har dette også en preventiv virkning. Som nevnt har det dessverre vært en liten økning nå den siste måneden. Derfor ønsker jeg å gjøre alle bevisst på hva de skal gjøre hvis de kommer over en cheater. Da tar dere en demo mens han spiller og kontakter en av oss admins på gamer.no serverne. Men HUSK å skrive "status" i console mens dere tar demo, for da blir også steamID på cheateren med på demoen og vi kan identifisere han 100% sikkert. For å ta demo, skriv "record <navn_på_fila>" i console. (Og deretter "status" som nevnt). Det samme oppfordrer jeg folk å gjøre dersom det er andre abuse som finner sted også som flooding, teamkill osv. Dersom ingen av oss admins spiller for øyeblikket og får ryddet opp, så får det i hvert fall konsekvenser på sikt for vedkommende som ikke følger reglene vi har fastsatt. Så sammen skal vi være flinke til å rydde unna de vi ikke ønsker skal spille på gamer.no serverne. Ønsker alle en god jul og god spilling! X-RaY-
vegaengh Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 En liten sak til: Jeg ønsker også gjerne å bevisstgjøre folk på to ting til. Det ene er at når det er en som cheater på gamer.no serverne mens det er admins som spiller, så vennligst gjør admin oppmerksom på det som skjer, og helst på en rolig måte. For det første er det vanskelig å få med seg alt som skjer, derfor er vi avhengig av å bli gjort oppmerksom på uregelmessigheter dersom vi ikke ser de selv. Den andre tingen jeg ønsker å gjøre folk oppmerksom på er at når det er en som cheater på gamer.no serverne, så ønsker vi admins aller helst en demo slik at vi har sterke bevis mot cheateren og han kan bli bannet på flere servere enn bare gamer.no serverne. Da håper jeg dere kan ha tålmodighet til å la det gå ett minutt slik at vi får en god demo til tross for at cheateren da kanskje dreper 1 eller flere personer. Ha forståelse for at en demo kan være uvurderlig for å sperre cheateren ute. Ingen grunn til å hisse seg opp hvis det tar ett minutt før han blir bannet er poenget. X-RaY-
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg vil også legge til en ting: Om dere anklager en for å cheate, venligst ikke si dette flere ganger. Har en admin hørt det, så er man stille, slik at han "ikke" holder opp med å cheate der og da, men at admin får "godkjent" det. Da får vi han ute fra serveren permanent.
Jooakim Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Om jeg ser en cheater, tar jeg demo, banner, legger til i SteamBans og RADAR. :-) Det er nesten alltid flere cheatere rundt jule- og sommer-tider, da de ekle svette folkene som lager cheats har brukt ferien sin på å lage en ny og sikker cheat.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 De tester vel ikke så ofte på norske servere..?
Jooakim Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 De tester overalt - finnes jo mange norske og skandinaviske folk som lager cheats.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå