thomas1337 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jeg syns det er veldig gøy men lord of the rings battle for middle earth 2 noen som har noe hjelp te meg ? når jeg sitter i CD-en kommer ikek autorunen og finner det ikke på min datamaskin når jeg trykker på den der disken skal være i så komemr det insert a disk to drive F noen som vet hva e må gjøre ? jeg er ny begynte i dag XD Endret 28. desember 2007 av thomas1337
Wartom Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Prøv å skriv på en litt mere riktig måte så tar kansje folk deg litt mere seriøst. Bare ett hyggelig forslag Om du mener at du har problemer med å installere Battle for Middle Earth 2 på Vista går du bare inn i disken fra Min Datamaskin (My Computer) og klikker setup.exe.
Tiidus Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Og du over burde tenke på at enkelte har skrivevansker, gtfo. @Trådstarter: jeg tror du rett og slett trykker på feil disk. (btw, har du daemon tools innstallert, eller noen annen form for emulering?)
Schjellin Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Og du over burde tenke på at enkelte har skrivevansker, gtfo. @Trådstarter: jeg tror du rett og slett trykker på feil disk. (btw, har du daemon tools innstallert, eller noen annen form for emulering?) Ellers så kan det hende at CD-romen hans har tatt kvelden.. Det har faktisk min CD-rom gjort en gang. Men da er det bare å kjøpe seg en ny en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå