Gå til innhold

Grundig 32" i Expert-blekka


Anbefalte innlegg

Så en Grundig 32" LCD-TV i en Expert reklame til 3990,- Modellnr: 32LXW82-6711

 

Jeg finner lite info om den, og da blir jeg meget skeptisk :)

Er helt blank på slike ting, sist jeg kjøpte ny TV var for 6år siden eller noe.

 

Noen som vet hvem jeg mener eller klarer å finne noe info, og om det er ett brukbart kjøp?

 

Jeg er ikke storforlangende mtp kvalitet men det bør jo være brukbart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg jobber i elektrobutikk og opplever stadig krøll med grundig tver og andre grundig produkter... jeg har selv prøvd tven... satt den opp og prøvd å justere og må si meg veldig skuffa... men hva kan man forvente til den prisen... ble ikke mer imponert når modellen jeg satt opp i utstillinga tok kvelden på 2 dager...

 

mitt råd: kjøp noe annet!

 

 

og har du råd til å gå opp 2-3000 så skal jeg komme med forslag...

Lenke til kommentar
jeg jobber i elektrobutikk og opplever stadig krøll med grundig tver og andre grundig produkter... jeg har selv prøvd tven... satt den opp og prøvd å justere og må si meg veldig skuffa... men hva kan man forvente til den prisen... ble ikke mer imponert når modellen jeg satt opp i utstillinga tok kvelden på 2 dager...

 

mitt råd: kjøp noe annet!

 

 

og har du råd til å gå opp 2-3000 så skal jeg komme med forslag...

 

Kom med forslag :) gjerne en billig 37" som funker bra med pc også, må man ha et tv med pixelmapping for at det skal fungere bra ???

Lenke til kommentar

Jeg tror nok det eneste bra som har kommet ut fra det firmaet er reiseradioer, ihvertfall på 70-tallet. Jeg kjenner flere som har hatt TVer, videospillere, stereoanlegg osv, man alle har bokstavelig talt vært Grundig misfornøyd etter en stund. Jeg kan nevne i fleng: Elendige fjernkontroller, bilderør som må byttes, CD-spillere som dør, kassettspillere som går for sakte og ikke sletter gamle opptak ordentlig, raklete drivverk, radioer med dårligere mottaker enn i en billig walkman, rare symboler på knappene, og ikke minst kort levetid. De har/har hatt generelt stygt design på tingene sine også, men det er jo en smakssak. Nå skal jeg ikke uttale meg så veldig sterkt om hvordan de er nå for tiden, men det var ihvertfall bare møkk før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...