Axl91 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men siden det er TW spill så gjør jeg det her. Jeg har et problem med å utinstalere spillet, for jeg vil reinstalere det. men jeg får beskjed om at jeg må utinstalere patch 01 først. men det er jo ikke noen patch som jeg kan finne. Jeg kan ikke finne noe i det heletatt som er for spillet. Det ble noe surr da jeg la spillet over på en ekstern harddisk, og jeg ble irritert over å prøve å løse problemet at jeg bare sletta alle filene en tid tilbake. Det er også uintressant å reformatere PC-en, da mister jeg saven min på COD 4.. Jeg la inn et bilde av feilmeldingen Noe mer info dere trenger bare si ifra, og ja jeg har hardisken koblet til:P
Siomir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Har du prøvd manuel uninstall? altså slette mappen og filene i regedit?
Axl91 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 (endret) regedit? vel jeg vet ikke om det var dumt eller ikke, men jeg har i allefall sletta hele segamappen ser jeg... Kanksje det ligger noen spor av patchene i temporary files.. litt offtopic: hvor vidt kan man slette alt i Temp mappa? edit: funka ikke.. Ingen som har hatt noen lignende erfaring med TW/andre spill? Endret 27. desember 2007 av Axl91
Axl91 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Jeg fant problemet, Sega legger også filer i programmer, ikke bare programfiler, blir jo litt rotete det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå