thomdag Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har AMD 4200 2.1 Ghz 2 gb ram 8800 gts og bZerk 500w. Bruker å få en del feil meldinger..! Har tenkt å bestille denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=315686 Burde jeg det ?
BlueEAGLE Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Bruker å få en del feil meldinger..! Hvilke meldinger får du og hvilke meldinger hadde du forventet at du skulle få?
thomdag Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Bruker å få en del feil meldinger..! Hvilke meldinger får du og hvilke meldinger hadde du forventet at du skulle få? Feil i windows send feilmelding, jeg trudde ikke det var psu som gjorde det, men har lest litt rundt her og jeg tok vel feil? er det psu'n som gir disse feilmeldingenene ?
LostOblivion Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Bruker å få en del feil meldinger..! Hvilke meldinger får du og hvilke meldinger hadde du forventet at du skulle få? Feil i windows send feilmelding, jeg trudde ikke det var psu som gjorde det, men har lest litt rundt her og jeg tok vel feil? er det psu'n som gir disse feilmeldingenene ? Haha, det kan nok dessverre være hva som helst, til og med feil i programmer. Pass på at maskinen ikke er for varm, at grafikkort mottar nok strøm, at alt sitter som det skal. Noe spesielt program du får feilmelding i er det nok en programvarerelatert feil. 500 W skulle være mer enn nok for det oppsettet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå