Gå til innhold

The Simpson Game VS. NFS Prostreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,Jeg fikk The Simpsons Game til jul av kjerringa da jeg ønsket meg det men nå som jeg er ferdig med Juiced så er jeg litt inni bilverden og er keen på mer racing,burde jeg bytte Simpson mot Prostreet eller er Simpson verdt og ha?

Det er jo litt ålreit og ha et spill og koble av litt med men jeg leste at Simpson spillet er veldig kort,unnagjort på en kveld sto det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jah det er sant.. Need For Speed Pro Street varer ca 100 ganger mere.. det gjore det hos meg iaffal:S så det er sånn man koser seg med vettu;)

Skrevet

Jeg og min bror spillte igjennom The Simpsons Game med 2-player. Det var utrolig artig. Faktisk en av de artigste coop opplevelsene jeg har hatt på lenge. Og vi brukte en 3-4 kvelder på det. Men om det er like gøy å spille igjennom det alene vet jeg ikke. Jeg tror ikke det altså. NFS Prostreet har jeg ikke prøvd, så det vet jeg ingenting om. Det er jo godt mulig at NFS Prostreet varer lengre, så det er jo et vanskelig valg. Meg som sagt, jeg og min bror koste oss skikkelig når vi spillte The Simpsons Game, så jeg vil anbefale det.

Skrevet

njaaa ville ha gått for NFS jeg ass :p starter lett men blir ikke sånn UTROLIG vanskelig mot slutten.. er ikke sånn at du hiver og smeller til tastaturet eller hva du spiller på.. hvis du skjønner.... :p

Skrevet

Ikke svar på spørsmålet ditt men min mening:

Du burde prøve Burnout Paradise demoen og se om du vil ha det i stedet (hvis du kan få byttelapp). Jeg syntes det virker bedre og at du ikke går lei det like fort. Men det er jo et helt annerledes type bilspill da

Skrevet

Jeg har lastet ned og prøvd Burnout og syns det er et kult spill så jeg må nok ha det men det er vel ikke og få tak i enda?Tror nok jeg bytter til NFS imorgen..Takk for innspill

Gjest Slettet+130498
Skrevet

hvilken konsol fikk du simpsons spillet på da? hvis du fikk det til 360 så vil jeg anbefale forza motorsport 2. mye bedre enn hva nfs serien noen sinne kommer til å bli så lenge ea styrer det slik de gjør nå med 1 spill i året opplegg

Gjest Slettet+412
Skrevet

Hvis du mener å velge simpsons eller prostreet, så er det defenitivt pro street, av mange grunner som er nevt i de tidligere postene,

Men når du skriver Simposons VS PRo street blir det litt vansklig å velge fordi det er jo helt forskjellige kategorier.

Skrevet
Ahh,jeg glemte og si det,PS3.

Jeg bytta til NFS idag..Fått prøvd det litt og det virker ålreit så langt hvertfall..

Bra :)

Du kommer til å få mange gode "kjøretimer" :p:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...