sanojonas Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Setup på ventrilo vil ikke komme opp... Når jeg trykker på setup slutter programmet og noen ganger kommer det at programmet ikke svarer . Har reinstallet det flereganger men setup kommer ikke opp. HJELP.... Takker for svar
Ryolitt Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Slett setupen og last ned på nytt fra et annent sted. evt. en annen versjon. Viss det fortsatt ikke funker er det maskinen, viss det funker var det setupen. Endret 3. januar 2008 av Ryolitt
sanojonas Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Slett setupen og last ned på nytt fra et annent sted. evt. en annen versjon. Viss det fortsatt ikke funker er det maskinen, viss det funker var det setupen. ' hvordan sletter jeg setupen??
Salt kjeks Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Slett setupen og last ned på nytt fra et annent sted. evt. en annen versjon. Viss det fortsatt ikke funker er det maskinen, viss det funker var det setupen. ' hvordan sletter jeg setupen?? avinstaller Ventrilo, og prøv å slett gamle intstillinger. Det kan være at du kan merke av for 'slett instillinger' elrns under avinstalleringen, men er ikke sikker på det. Etter det kan du slette evt. gjennværende filer fra vt mappen (C:\Programfiler\Ventrilo). Endret 3. januar 2008 av grizzlyx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå