Mr.Anki Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Hei, Har et xbox spill på maskinen min, og lurer på om det går ann å brenne det over på en dvd plate for å så spille det av på konsollen ? Og er det mulig å legge det rett inn på harddisken ? Hvordan gjør jeg dette? Mvh Mr.Anki
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Dette går vel glatt inn under piratkopiering? Kjapt svar; Nei, det er ikke mulig så lenge du ikke har en modifisert Xbox.
Mr.Anki Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Okei, det var det jeg ville vite om en måtte ha en cip eller om det funket uten.
Mr.Anki Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Det gjelder xbox 360 om det har noe å si?
Fredrik Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges.
Anbefalte innlegg