Gå til innhold

Tips til å sette opp et billig hjemmestudio


Anbefalte innlegg

Jeg elsker å ta bilder, og har foreløpig bare Canon EOS 400D med kitobjektiv, 74-300 mm objektiv, kamerasekk og kamerastativ. Det er jo helt greit til å være nybegynner, men nå føler jeg meg litt mer klar til å utvide horisonten litt. Vil gjerne prøve meg litt på noen kreative studiobilder istedenfor landskapsbilder som jeg tar mest av nå.

 

Noen som har tips til hvordan jeg kan sette opp et hjemmestudio billigst mulig? Gjerne med linker til nettbutikker som selger billig utstyr (fotobakgrunner, reflektorer osv osv.. ) :)

 

Kamerainstillinger mottas også med takk. Hvilke instillinger egner seg mest ved bruk inne i lite lys, med stativ selvfølgelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg elsker å ta bilder, og har foreløpig bare Canon EOS 400D med kitobjektiv, 74-300 mm objektiv, kamerasekk og kamerastativ. Det er jo helt greit til å være nybegynner, men nå føler jeg meg litt mer klar til å utvide horisonten litt. Vil gjerne prøve meg litt på noen kreative studiobilder istedenfor landskapsbilder som jeg tar mest av nå.

 

Noen som har tips til hvordan jeg kan sette opp et hjemmestudio billigst mulig? Gjerne med linker til nettbutikker som selger billig utstyr (fotobakgrunner, reflektorer osv osv.. ) :)

 

Kamerainstillinger mottas også med takk. Hvilke instillinger egner seg mest ved bruk inne i lite lys, med stativ selvfølgelig?

 

7000 kr er neppe billig for en vanlig person?

 

se min tråd. har funnet flere løsninger, som jeg venter feedback på.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=885171

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...