nullet6 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har spillt h&d2 lenge. Jeg har funnet noen spill som ligner litt, f.eks. elite warriors vietnam, men jeg lurte på om noen kan foreslå noen lignende titler? takk på forhånd
PsychoDevil98 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 H&D 2 er vel et snikespill? I så måte vil Splinter Cell: Chaos Theory eller Rainbow Six: Vegas være interessant. Førstnevnte spiller jeg for øyeblikket, og spillet er rett og slett fantastisk.
Eplekaka88 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Det er ikkje eit snikespel, så er det sagt
nullet6 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Det er jo litt sniking i det, men tenkte ikke på splinter cell ting.. skal være litt grundigere: jeg ser etter et spill der man har et team, eller en person, som man kan velge utstyr til (hørtes veldig rpg ut, men mener ikke de ) gjerne ww2 eller vietnam, eller hva som helst annet. må ikke være snike-spill.....
Saint Anger Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Medal of Honor: Airborne er et velding bra WWII spill som jeg synes er veldig bra. Nyeste av MoH serien
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Noe som ligner? Eller noe som er 100% likt ? Death To Spies er helt likt. Samme opplegget, samme treningsbaner og våpen opplegg, bare nyere og med oppdatert grafikk osv. Prøv det du
nullet6 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 skal prøve death to spies, men er ikke det russiske våpen? samma det. Er veldig glad i det britiske våpenet lee enfield no.4. noen som vet om spill med det i??? eller spill som fokuserer på bolt action våpen? fortsett gjerne å svare på det orginale spørsmålet
Eplekaka88 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Ligner ikkje på HD2 men har en syk multiplayer!! Red Orchestra... Det er det mest realistiske spelet egg har spelt i heile mitt liv!!
nullet6 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 demoen til death to spies klikker når jeg trykker på "o" for å få opp objectives... noen som vet o, fix/patch?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå