Kjøleskapmannen Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Når jeg starter opp CoD4 kommer det opp denne meldingen. (jeg har DirectX 9.0c) Noen som vet hva jeg må gjøre?
cFc Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Last ned og innstaller DirectX på nytt. Hvilket grafikkkort har du? Husk at det må støtte DirectX 9.0C
Kjøleskapmannen Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Ops! Hadde helt glemt denne tråden jeg Men jeg har ett ATI Radeon X1300 HM 512MB som støtter DX9.0c! Og når jeg kjører testen på http://www.systemrequirementslab.com så står det at jeg har feil DX versjon selvom jeg har DX9.0c, jeg er litt noob så jeg skjønner ikke helt hva som er feil Fins det en annen versjon av DX9
cFc Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Prøvd å innstallere den DirectX versjonen som følger med på CD-en? Hvis ikke, bare last ned en ny DirectX 9.0c og prøv på nytt.
thomanil Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Nei, det kommer ikke til å fungere å reinstallere DirectX. Jeg hadde denne buggen forrige uke og løste den ved å google litt, etter først å ha prøvd å reinstallere både spillet og directx uten hell. Kort fortalt: det er en bug som (for noen personer) gjør at spillet fryser dersom man har steam community slått på in-game. Gå til Steam->Settings->In-game, og ta vekk krysset foran 'Enable Steam Community In-Game'. Det burde funke. PS Noen folk har hatt samme problemer pga XFire. Slå av XFire også hvis du bruker det til vanlig. Endret 27. desember 2007 av thomanil
Kjøleskapmannen Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 Har ikke Xfire, og spillet ble ikke kjøpt via steam (har ikke steam heller)!
thomanil Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Har ikke Xfire, og spillet ble ikke kjøpt via steam (har ikke steam heller)! Ah, jeg gikk ut fra at det kjørte via Steam. Da får du spørre Google litt tror jeg...
Hammarhaus Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 COD kan da ikke kjøpes via steam? Joda, se her du
cFc Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Oy, betyr det at man kan se kamerater spille på cod og joine serveren via steam også?
dorR Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Man kan se venna dine spille, men ikke joine samme spill =/ Eneste grunnen til at jeg bruker Xfire!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå