zipp- Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Gjør som sagt over, dropp raptor disken som er borkastet penger å kjøp heller 500gb disker, det er nesten ingen ytelsesforskjell. Hører du ikke vil bygge selv, men jeg ville heller valgt ett 8800GT kort og kjøpt ett til løst og bare såtte inn det løse. Å sette inn ett skjemkort er ikke vanskelig i det hele tatt.
brukerenerslettet Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Gjør som sagt over, dropp raptor disken som er borkastet penger å kjøp heller 500gb disker, det er nesten ingen ytelsesforskjell. Hører du ikke vil bygge selv, men jeg ville heller valgt ett 8800GT kort og kjøpt ett til løst og bare såtte inn det løse. Å sette inn ett skjemkort er ikke vanskelig i det hele tatt. det går ikke ann å velge bort skjermkort når du "konfigerer selv" hos komplett...
zipp- Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Gjør som sagt over, dropp raptor disken som er borkastet penger å kjøp heller 500gb disker, det er nesten ingen ytelsesforskjell. Hører du ikke vil bygge selv, men jeg ville heller valgt ett 8800GT kort og kjøpt ett til løst og bare såtte inn det løse. Å sette inn ett skjemkort er ikke vanskelig i det hele tatt. det går ikke ann å velge bort skjermkort når du "konfigerer selv" hos komplett... Er klar over det, det jeg mener er at han kan velge ett 8800GT kort ferdig såtte inn fra komplett, også kjøpe ett til separat, og sette det inn selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå