Gå til innhold

Wii "an error..." m/Mario Galaxy


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

jopsann i jula.

 

pakket opp en Wii idag, trodde det skulle bli morro, nei.

fikk også et kliss nytt Mario Galaxy spill, slengte det inn i maskinen

og ventet, noe klikke lyder kom, (virket som han prøvde å få igang spillet)

så kom "an error..." restart bla bla bla

Wii sports fungerer men ikke Mario.

helt kliss nytt ca 1 time siden jeg tok dette ut av esken, også funker det ikke...:(

 

hva må jeg gjøre? sende inn konsollen? bytte spillet på en måte?

har ikke Wi-Fi her jeg er nå, og fant ingen nett port på konsollen.

 

takker for hjelp, dette var kjipe greier...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

spillet oppdaterte maskinen til 3.0e

de står på skjermen at an error,... eject disc, shutdown console.

får ikke spillet til og fungere, så jeg går å bytter spille i en butikk på torsdag

Lenke til kommentar

Kopla nettopp opp Wii'en eg hadde kjøpt til meg sjøl i julegave, men får ikkje lest av Wii Sports! Har ikkje kjøpt noken andre spill, så eg får ikkje testa om det er DVD-en eller leseren som ikkje virka.

 

Har hørt at Nintendo/Bergsala er lite sugne på å sende ut nye eksemplar av Wii sports? Må eg bytte inn heile pakken på Elkjøp? Det er jo sinnsjukt tungvint i tifellle!

Lenke til kommentar

dere har prøvd alle standard tinga som å koble inn og ut kontakta, blåse litt i den, eller gi den et lite dunk etc eller? Pleier å funke det :p . Hvis Wii har en eller annen funksjon til å fjerne oppdateringer elns så kan dere jo prøve å kjøre den funksjonen for deretter å legge inn oppdateringene på nytt elns.

Endret av marius90
Lenke til kommentar
dere har prøvd alle standard tinga som å koble inn og ut kontakta, blåse litt i den, eller gi den et lite dunk etc eller? Pleier å funke det :p . Hvis Wii har en eller annen funksjon til å fjerne oppdateringer elns så kan dere jo prøve å kjøre den funksjonen for deretter å legge inn oppdateringene på nytt elns.

 

Har prøvd zalo-trikset og tatt ut stikk kontakten noken minutt men ingenting virka. Latterlig at det berre kjem opp ei diskerror beskjed uten å ha mulighet til å ta spillet ut og inn uten å restarte maskina, men men. Ser ingen synlige riper på spillet så det er litt rart. Litt kjedelig førsteinntrykk med Wii'en. Har hatt masse problem med 360'en, og håpte på en problemfri konsoll.

 

Håper elkjøp er ålreite på torsdag, det her er vel reklamasjonsrett så det synger. Tar godt vare på platene etter at 360'en tippa litt når den stod på høgkant med skate inni. Den var lei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

var rundt i oslo nå og skulle bytte inn spillet, alle butikkene var villige til å bytte, men ingen hadde spillet inne! og de får ikke nytt før om ca 2 uker,... bummer..

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...