mESA Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Ja! Putt det på nett, få expert til å svi ;D Får nok penger av VG for det også. Men ikke bare VG, gå til S&H, DB og alle lokale aviser;D
Acolypse Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Det verste er at de sikkert putter det på nett også. Hadde vært gøyalt! Hahaha .. Kansje jeg skal gjøre det tru
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg synes du skulle ha returnert til Expert og forsøkt innlevering til reperasjon av Xbox og PS2. Mulig for at du kunne ha tjent på det Hadde gjort det jeg.
Acolypse Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Jeg synes du skulle ha returnert til Expert og forsøkt innlevering til reperasjon av Xbox og PS2. Mulig for at du kunne ha tjent på det Kunne gjort det , men risikerer å gjøre det vis de vet at de er der .. Men vis de klager på Torsdagen at jeg har lagt de der selv , skal jeg gjøre akkuratt det der
BlåseJobb Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jaja. Det er jo tross alt expert det er snakk om Er mye rart på expert her hvor jeg bor. Fant Golden Eye 2 eller noe sånt til GC, laga i 2002 tror jeg, Det kosta faen meg 599,- SYKT
Exiztzor Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 dette var det artigste jeg har sett fra expert enn så lenge . send dette til vg så får du nok 1000 spenn fra de. expert har dummet seg mye ut dette året.
Thakiti Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jaja. Det er jo tross alt expert det er snakk om Er mye rart på expert her hvor jeg bor. Fant Golden Eye 2 eller noe sånt til GC, laga i 2002 tror jeg, Det kosta faen meg 599,- SYKT Medal of honor Allied assualt deluxe edition ligger fortsatt på expert på voss for 599 kr tror jeg. Og det spillet kjøpte broren min på en annen butikk for 400 kr eller noe sånt for et par år siden. Det er sykt.
Joney Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 (endret) Huff da, beklager men høhøhøhø no offense, men dette var dagens... bare pynter på mitt intrykk av "ekspertene" som jeg har fra før. Her er vi i storefri for å kjøpe "trådløs nettverkskabel" :!: Klipp en nettverkskabel i 2, fest en diode på enden og prøv selv Endret 26. desember 2007 av Joney
Pokero Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Nice, kunne jo prøve å reparere de da Husker at jeg en gang fikk et Ps2 spill i coveret når jeg hadde kjøpt et Gamecube spill. Skjønner ikke hvordan de klarte å presse spillet ned uten å merke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå