Capiche Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Heisann! Jeg har begynt å bli ganske lei av å måtte skrive "@" i starten av hver setning, så jeg lurte på om det mulig å binde Y slik at "say" alltid starter med @? Hjelp takkes med kos og ros
kjetilm Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 jeg vet ikke. Men det er ikke så vanskelig å skrive en @ først? ¨ Faktisk ganske enkelt. Her er en guide 1. Trykk "y" ingame 2. Hold inn "Alt Gr" 3. Trykk en gang på "2" 4. slipp "Alt Gr" 5. skriv resten av meldingen Det tar cirka 1 sekund å skrive en @ Lykke til
vargaz Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Det går nok ikke an å sette opp en bind til det i alle fall ikke som jeg vet, men det burde gå an å skrive et program som gjør det for deg.
Capiche Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 kjetilm, det er faktisk ganske vanskelig å skrive @ i starten av hver setning samtidig som du surfer. Og når du har gjort det et par tusen ganger går du lei Takk for svar så langt
kjetilm Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 OK. Men nå du skrive i admin chat da? Hvis du skriver så mye i admin chat. Vet sikkert folk flest at du er admin. Kan du ikek bare skrive normal. Admin chatten skal jo "egentlig" bare brukes til å formidle noe viktig
Capiche Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Jeg er admin på en 20-slots surfeserver hvor det er veldig nødvendig å bruke adminchaten for å få folk til å følge reglene
vargaz Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Javell? det går ikke an å binde saysene istedet da? bind end "say" "@ slutt å skyt, dette er en surfeserver din fisring" Jeg er ikke sikker på om at @ blir oppfattet og at du får det som admin chat, men for pokker kick folk forså å banne dem om dem ikke følger reglene da, hvordan er tilstanden på serveren uten admins da? Er jo helt håpløst å la folk få frie tøyler.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 bind knapp +say @ ? Nei.. Tror ikke det er mulig..
cozmos Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 bind t "say @blab balbla jeg er en admin abuser hør på meg blbabla"
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Om du alltid skriver den samme meldingen, kan den fungere, ja. bind knapp +@MELDING. Veit ikke om du behøver "+"'tegnet.
Capiche Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Skrevet 24. desember 2007 Jeg skriver aldri det samme skjønner du, men skal prøve meg litt frem Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå