Lacket Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hei Jeg er akkurat ferdig med a laste ned Lord of the rings, og jeg har lagd en account på codemaster. Jeg fulgte alt som stod, spillet er klart men jeg får ikke til å logge inn, det står at jeg har feil brukernavn og passord og jeg vet ikke hvordan jeg skal få til den 7 dagers trail. er det noen som kan hjelpe meg? MvH Lacet
Kanius Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Kanskje du har glemt en bokstav eller et tall i brukernavnet eller passordet? Du kan jo alltids prøve å lage en ny account.
Lacket Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Vell jeg har prøvd flere ganger å logge inn, men kan det hende at jeg har en US verson av lotr og codemaster funker bare på EU versoner, eller har ikke det noe å si ? Jeg vet at jeg stiller super noobe spørsmål men jeg er helt ny på Lotr^^
Kanius Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Ingen spørsmål er dumme om det er noe du faktisk lurer på =) Jeg er på US versjonen av trailen, så det skal da ikke ha noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå