Gå til innhold

Spørsmål angående operatør lås osv


bobhundv

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte telefon til min kjæreste til jul, en sony ericsson s500i.

kjøpte den fra komplett og fikk den tilsendt hjemme denne uka, jeg kom ikke hjem før i dag å

åpnet pakken og ser det står på den følgende

"denne mobiltelefonen selges med :

valgfritt abannoment fra telenor eller djuice"

 

"ikke operatør eller

tjenestelevrandørlåst"

 

Hvorfor i alle dager står det sånn på den når jeg kjøpte den fra komplett hvor det ikke stod noe

om forskjellig abanomang osv.. Men det er vel ikke noe problem uansett? så lenge det står det ikke er

låst? Tror nemlig hun ikke har telenor, det er jeg ikke sikker på..

 

Ble bare veldig usikker å kansje dumt å åpne den hvis det er no tull?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Telefonen er kun konfigurert for Telenor, ikke låst til Telenor, alle sim-kort fra alle abonnement kan brukes

Det som kan bli litt klønete her er at en telefon konfigurert for telenor kan ha mange menyer som ikke virker ok med andre operatører. Hvis dette er tilfelle ville jeg reklamere på det.

 

En helt annen ting er at man burde jo vite hvilken operatør kjæresten har. Ei dame jeg traff en gang sjekket både likningen og sykejournalen min før hun tok sjansen på en date nr 2...

Lenke til kommentar
Telefonen er kun konfigurert for Telenor, ikke låst til Telenor, alle sim-kort fra alle abonnement kan brukes

Det som kan bli litt klønete her er at en telefon konfigurert for telenor kan ha mange menyer som ikke virker ok med andre operatører. Hvis dette er tilfelle ville jeg reklamere på det.

 

En helt annen ting er at man burde jo vite hvilken operatør kjæresten har. Ei dame jeg traff en gang sjekket både likningen og sykejournalen min før hun tok sjansen på en date nr 2...

 

haha mulig det er noen som driver med sånt. Vi er samboere og vært sammen i om lag 6 år men akurat hva skalgs mobil abbanomang ho har det bryr jeg meg ikke om.. veit bare at ho ville ha denna

telefonen og det uten noen binding til noe.

 

men takk for svar folkens :D

da regner jeg med at det blir bra når ho åpner den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...