Gå til innhold

Nikon Coolpix S50 - Hvordan er det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg kjøpte det 13/12, men har nå bestemt meg for å bytte det (fordelen ved å kjøpe hos Elkjøp).

Det blir sikkert en vane å holde kameraet annerledes, men jeg fikk hele tiden venstre peke- og/eller langfinger foran linsen. Dette blir spesielt stress da jeg bruker det mye som videokamera. Uten at jeg vet hvor bra det er på batterikapasitet ble jeg skuffet (i forhold til det forrige kameraet jeg hadde).

 

Jeg har lite kunnskap ang. tekniske funksjoner og om det har en ryddig meny osv. Grunnen til at jeg kjøpte det var at selgeren anbefalte det. Jeg tenkte det var verdt et forsøk, siden jeg uansett kan bytte/heve kjøpet innen 30 dager.

 

Jeg har lest flere tester de siste dagene, og pr. i dag kommer jeg til å kjøpe Ixus 70. Det er ca. 7-800,- billigere. Ikke det at prisen betyr så mye (jeg kunne godt kjøpt et kamera til 3000,-), men hva er vitsen hvis 17-1800,- holder til mitt bruk.

Fordelen med Ixus 70 er at det har optisk søker, slik at du sparer batterikapasitet. Ixus er også lite, og fint å se på.

Endret av byredyre
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...