Stangern Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hei. Så et bilde av Vladimir Mashkov, og så likheten med karakteren i GTA IV Niko Bellic. Noen som vet om Vladimir Mashkov er en slags modell for Rockstar Games som de prøver å etterligne eller no? Bare se likheten selv: Endret 22. desember 2007 av Stangern
Stangern Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Fins flere bilder hvor du kan se likhetene bedre...
Bjonski Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Wikipedia: # Vladimir Mashkov's character from the 2001 movie Behind Enemy Lines, the Serbian sniper, may or may not be the basis for Niko Bellic, the main character for the upcoming video game Grand Theft Auto IV, due to the fact that both sport a similar blue with white stripes track suit and are of Eastern European decent. Whether this is true remains to be seen as it is currently mere speculation and opinion.[citation needed] # In Call of Duty 4 Modern Warfare Victor Zakhaev resembles his sniper character. Han er mest sannsynlig modell for Rockstar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Vel VEL! Han der var med i COD 4 sp. Da vi skulle jakte på faren til en sånn mørkhuda mann. Akkurat samme blå adidasjakka og utseende. Hahahaha Vel VEL! Han der var med i COD 4 sp. Da vi skulle jakte på faren til en sånn mørkhuda mann. Akkurat samme blå adidasjakka og utseende. Hahahaha
Blabla1 Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ganske sikker på at de har modelert en tilfeldig model
Eremal Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ganske sikker på at de har modelert en tilfeldig model For det har de pleid å gjøre før? Tviler sterkt på at Niko på noen måte er tilfeldig, men at han bare er basert på en person tviler jeg enda mer på. Det er nok en kombinasjon av mange.
Stangern Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 For meg ser de nesten helt like ut. Like ansikter og kroppsbygning, for ikke å snakke om klærne: Den stripete jakka med genseren som stikker ut, hanskene uten fingre og buksene... Fikk nesten sjokk når jeg så likheten jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå