$ig Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hei! jeg har et gammelt ASUS A7N8X-X ( https://prisguiden.no/product.php?produc...=specifications ) hovedkort. Jeg hadde tenkt å oppgradere PCen litt, med mer RAM, Skjermkort og CPU. Jeg var inne på prisguide.no og søkte etter Socket A CPUer, men det var ingen. Må jeg kjøpe nytt HK for å bedre CPU?
-Tommy Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Socket A er utgått for flere år siden, så vis du skal ha ny så må du se etter brukt.
$ig Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Vil jeg få mye ytelses forskjell om jeg oppgraderer skjermkort ( Sapphire Radeon X1950 Pro AGP ) og RAM ( 2GB 400MHz)? Nå har jeg: AMD Athlon 2400+ 512 MB DDR RAM (266 MHz) Radeon 9600
-Tommy Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 CPU holder deg ganske kraftig igjen, så jeg ville kjøpt ny pc.
Rescue me Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 CPU holder deg ganske kraftig igjen, så jeg ville kjøpt ny pc. Holder å kjøpe nytt HK.
-Tommy Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 CPU holder deg ganske kraftig igjen, så jeg ville kjøpt ny pc. Holder å kjøpe nytt HK. Det er nok ja, men han får mer for pengene vis han kjøper helt ny pc.
Rescue me Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 CPU holder deg ganske kraftig igjen, så jeg ville kjøpt ny pc. Holder å kjøpe nytt HK. Det er nok ja, men han får mer for pengene vis han kjøper helt ny pc. Hva mener du med det? Hvis han kjøper HK, CPU, GPU og RAM så slipper han å kjøpe kabinett, harddisk, skjerm og DVD brenner (hvis han har det da).
-Tommy Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg mener at han heller bør kjøpe ny ram, CPU, GPU, HK og muligens PSU vis den han har er forliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå