håvard87 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Med lyd-problemer mener jeg at når jeg importerer en videosnutt (som også har en lydstrøm), blie lyden slettet fra videoklippet under importeringen virker det som. Verken når jeg spiller av videoen i Premiere eller etter at jeg har eksportert videoen til disk får jeg lyd på klippet. I foregående versjoner av Premiere har jeg selv hatt mulighet til å kunne splitte "lydstrømmen" fra videoklippet. Dette må da også være mulig i Premiere Pro CS3? Lyden bør ihvertfall ikke bli slettet automatisk uten at jeg får gjort noe. Noen som har peil?
håvard87 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ingen som kan fortelle meg hvorfor lyden blir borte på importerte klipp? Det må da være noen andre i tillegg til meg som bruker Premiere Pro her? EDIT: Etter endel "roting" på i google, fant jeg omsider løsningen. Det viste seg at en fil (ad2ac3dec.dll) mangler i Premiere Pro CS3, men denne følger med Encore CS3 hvis man har det installert - så da er det bar eå kopiere den over i "rot-mappa" til Premiere. Endret 23. desember 2007 av håvard87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå