c7Nn Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Hei. Jeg har en Samsung syncmaster 997mb 19" crt skjerm som jeg har pleid å kjøre 1280*1024 @ 85hz med, men plutselig en dag merka jeg at den flimra veldig (ikke like mye som ved 60hz ofc men en del), så jeg prøvde å sette den ned til 1024*768@100hz men da ble teksten veldig uklar og jeg fikk veldig vondt i hue av å se på skjermen. Men det jeg ikke skjønner er hva som er galt med skjermen, noen som kan gi meg noen tips om hva jeg kan gjøre for å fikse problemet?? PS: jeg har prøvd powerstrip, men får ikke satt noe høyere hertz enn hva jeg kan i windows.. :s
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Det virker som om dette er noe som skjer med enkelte crter, dette skjedde med min gamle panasonic skjerm også. Hadde den på 1600*1200 på 60hz, og ingen trodde på at det var 60hz (flimra ikke i det hele tatt), men plutselig en dag så var det bare vondt å se på, og ingen innstilling hjalp, skjermen ble samtidig noe "ufokusert", og begynte å "hikke".
c7Nn Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Det virker som om dette er noe som skjer med enkelte crter, dette skjedde med min gamle panasonic skjerm også. Hadde den på 1600*1200 på 60hz, og ingen trodde på at det var 60hz (flimra ikke i det hele tatt), men plutselig en dag så var det bare vondt å se på, og ingen innstilling hjalp, skjermen ble samtidig noe "ufokusert", og begynte å "hikke". hmm, ja har opplevd det før også faktisk. min gamle compaq kjørte jeg på 1280*1024 @ 60hz og det flimra ikke, plutselig en dag gjorde det.. Er noe rart i det der:p Men denne skjermen er ikke gammel da:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå