Herman86 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 (endret) Man kan laste ned flash videoene fra YouTube ved hjelp av en videodownloaderwidget i Opera. Filene blir lagret i .flv format. Så bruker jeg Super til å konvertere videoklippene til et mer standard format. Problemet er at da blir lyden ganske så forsinket i forhold til bilde. Er det noen innstillinger som kan gjøres, eller som jeg har oversett? Endret 20. desember 2007 av Herman86
mesha Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har aldri brukt den widgeten men jeg vil gjerne anbefale deg e program som heter vDownloader. Jeg har selv brukt nå en stund og er svært fornøyd med det. Dessuten har den utallig med funksjoner blant annet at du kan søke direkte i programmet og laste ned. Masse forskjellige formater å velge mellom. Programmet er kun 3 mb og trenger ingen instalasjon. Krever også veldig lite med ressurser. http://www.vdownloader.es/download.html
SHU Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har forsøkt dette programmet, men får det ikke til å virke. Det starter opp med "retriving video" men så får jeg en feilmelding.Socket Erroe#10060 Conection Timed out. Noen som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå