Faktum1 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Hei Jeg går andreåret på videregående, og jeg satser på 6er i rettslære. Dermed trenger jeg å løse flere oppgaver enn de som står i boka. Er det noen som vet hvor jeg kan finne slike oppgaver? Jeg har hørt det er mulig å kjøpe ekstra oppgave hefte, men de er mest for Høyskole/Universitet. Jeg lurte også på hvordan jeg kan bli bedre i metoden, altså den riktige måten for hvordan man kommer fram til svaret. Noen andre tips til hvordan man får 6er i dette faget? På forhånd takk
Charlotte90 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Vet ikke hvilken bok du har, men du kan gå inn på rettslaere.net å se om du finner noe der Det er vel lurt å være god på å lete opp i lovene, stryk under alle de viktigste paragrafene i lovsamlinga og lær deg å slå opp i den, så går det vel bra vil jeg tro
Faktum1 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 hehe, vet det Charlotte , paragrafene er viktige. Noen fler innspill på denne saken folkens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå