Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen er helt død


Anbefalte innlegg

Mediastasjonen min har vært i tro tjenste i et år nå. jeg skrudde den av i går kveld, da jeg skulle starte den i dag, begynte viftene, så etter noen sekuder, døde de. da jeg trykket på start knappen igjen, skjedde ingen ting.

 

slik er det helt til jeg tar strømmen ut, og setter den inn igjen, så har de to sekundene, så ingen ting.

 

det er en grønn lampe på hovedkortet (M2N-E) som lyser når strømmen er i, noe jeg tar som et godt tegn. noen tanker om hvor jeg bør lete etter feilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mediastasjonen min har vært i tro tjenste i et år nå. jeg skrudde den av i går kveld, da jeg skulle starte den i dag, begynte viftene, så etter noen sekuder, døde de. da jeg trykket på start knappen igjen, skjedde ingen ting.

 

slik er det helt til jeg tar strømmen ut, og setter den inn igjen, så har de to sekundene, så ingen ting.

 

det er en grønn lampe på hovedkortet (M2N-E) som lyser når strømmen er i, noe jeg tar som et godt tegn. noen tanker om hvor jeg bør lete etter feilen?

jeg har nøyaktig samme problem med min nybygde pc. Bare det at den aldri har funka før :whistle: . Tok å sendte den til komplett i håp om at de kan fikse problemet, selv om det er jeg som satte sammen pcn. Tipper det er noe galt med strømforsyninga...

Lenke til kommentar
Mediastasjonen min har vært i tro tjenste i et år nå. jeg skrudde den av i går kveld, da jeg skulle starte den i dag, begynte viftene, så etter noen sekuder, døde de. da jeg trykket på start knappen igjen, skjedde ingen ting.

 

slik er det helt til jeg tar strømmen ut, og setter den inn igjen, så har de to sekundene, så ingen ting.

 

det er en grønn lampe på hovedkortet (M2N-E) som lyser når strømmen er i, noe jeg tar som et godt tegn. noen tanker om hvor jeg bør lete etter feilen?

jeg har nøyaktig samme problem med min nybygde pc. Bare det at den aldri har funka før :whistle: . Tok å sendte den til komplett i håp om at de kan fikse problemet, selv om det er jeg som satte sammen pcn. Tipper det er noe galt med strømforsyninga...

'

var nok strømforsyningen ja. satte i en annen, og da fungerte den. litt rart egentlig, for det er den anre strømforsyningen som har tatt kvelden på en uke. den andre sto på kontoret mitt, helt uavhengig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...