Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

deler til gammel moped

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor eg kan få tak i deler til en sachs tempo type 190. 80 modell tror eg... eg trenger nytt "tennings sett" tennpluggen er iorden men det er det andre som ikkje fungerer.. :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går for det samme ;)

Har kjøpt veldig mye deler av han, men synes han er litt for dyr.

Kjøpte bremsebånd, baklykt, plugghette, plugg, clutch/gir wire og 2 pærer, og det kom på 1 173 kr inkl. frakt..

Skrevet

Jeg hadde en Tempo Sachs 190, og når jeg ringte han, spurte jeg bare om han hadde deler til den mopeden.

Han hadde ikke alt, for det var visst veldig vanskelig å få tak i deler til en Sachs 190 ..

Skrevet
Jeg hadde en Tempo Sachs 190, og når jeg ringte han, spurte jeg bare om han hadde deler til den mopeden.

Han hadde ikke alt, for det var visst veldig vanskelig å få tak i deler til en Sachs 190 ..

han hadde ikkje så mye deler til tempo sachs 190? tror du han har det der tenningssettet jeg snakker om?

Skrevet

Jeg lakket min i merce-sølv. Ble ganske pent må jeg si :) Solgte den for 2.100 elns.. Var ikke i perfekt stand da.. også fikk jeg den gratis ;)

holder nå på med en Tempo Corvette 77-modell :)

Skrevet
Jeg lakket min i merce-sølv. Ble ganske pent må jeg si :) Solgte den for 2.100 elns.. Var ikke i perfekt stand da.. også fikk jeg den gratis ;)

holder nå på med en Tempo Corvette 77-modell :)

hvilken modell var den sachs tempo 190 din`?

Skrevet
Pappa hadde, jeg spurte han nettopp, men de er visst slettet :(

hvorfor quoter du innleggene når du svarer på det over ? :p

vet ikke hva quoter betyr å vet ikke hvordan egg gjør noe annet :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...