nybruker1983 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 hei kan noen hjelpe med ågi meg spesifikasjoner på forskjellige typer datamaskiner: Medium, God, Super Bærbar!!!! takk for hjelpen
Pixl. Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 hæ? som det står sååå mange andre steder: hva vil du bruke den til? noen krav(ram hdd grafikk eller spill som bør takles)?
zonko Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Er du ute etter å kjøpe maskin eller vil du bare ha en oversikt over spesifikasjoner? Forklar bedre, slik at noen kan besvare deg riktig.
nybruker1983 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Er du ute etter å kjøpe maskin eller vil du bare ha en oversikt over spesifikasjoner? Forklar bedre, slik at noen kan besvare deg riktig. nei jeg vil bare ha en oversikt over de forskjellige spesifikasjoner. mvh
izipizi Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Er du ute etter å kjøpe maskin eller vil du bare ha en oversikt over spesifikasjoner? Forklar bedre, slik at noen kan besvare deg riktig. nei jeg vil bare ha en oversikt over de forskjellige spesifikasjoner. mvh hahaha. Siden det finnes "tusener på tusener" med spec og enda flere meninger om hva som er god, supergod eller hva det nå var så karakteriserer jeg heller denne tråden som en julespøk (ikke så veldig god da .. ) Du kan da vel i det minste gi ca. pris klasse, hvis det er meningen å få noe svar da
Ragal Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 For at vi skal kunne komme med et noe som helst fornuftig svar, så er du NØDT til å komme med mer opplysninger. Oppgi ihvertfall ca pris, og hva den er tenkt brukt til. En "super" pc for en person kan være elendig for neste. Det komme helt ann på hva DU setter som kriterier på en god bærbar pc. For eksempel skal PC-en kun brukes til internett, og skriveprogram, så trenger du en helt annen pc enn en som skal kun spille på den. Mens en tredje er opptatt av å kunne ta den med over alt, dvs at han ønsker en lett bærbar med godt bateri. Eller kanskje du ønsker stor skjerm? Da er det igjen nye PC-er som er "super". Slik som du har stillt spørsmål nå, så kan du gå inn på for eksempel expert.no og lese der hva en "super" pc er. Hva du definerer som en "super" pc, aner jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå