jabathehutt Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Hei allesammen jeg begynner og bli skikkelig lei Get og dom sitt bredbånd som detter ned en gang i uken. Men det er aldri drifts problemer i vårt område sier dom . Så jeg lurer på om det finnes noen gode leverandører i det norske land som gir god service og den hastighet som du betaler før som jeg og lurer på med Get. Jeg har Extreme den 26 ned 2 opp. I vart fall jeg vil veldig gjerne ha noen gode tips om bredbånd i Oslo jeg bor der viktig og si. Mvh J
oleanl Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hei allesammen jeg begynner og bli skikkelig lei Get og dom sitt bredbånd som detter ned en gang i uken.Men det er aldri drifts problemer i vårt område sier dom . Så jeg lurer på om det finnes noen gode leverandører i det norske land som gir god service og den hastighet som du betaler før som jeg og lurer på med Get. Jeg har Extreme den 26 ned 2 opp. I vart fall jeg vil veldig gjerne ha noen gode tips om bredbånd i Oslo jeg bor der viktig og si. Mvh J Dersom bredbåndet ditt detter ut ofte og leverandøren ikke har driftsproblemer betyr vel dette at du bør sjekke kablingen i boligen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå