_crs_ Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Xbox360 er en forferdelig dårlig DVD-spiller (les f.eks. her). Har selv bare for moro skyld testet 360 med DVD avspilling og merket umiddelbart endel av de samme symptomene. Jeg hadde aldri i verden brukt den som fast som DVD-spiller.
Nonsens Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 (endret) Xbox360 er en forferdelig dårlig DVD-spiller (les f.eks. her). Har selv bare for moro skyld testet 360 med DVD avspilling og merket umiddelbart endel av de samme symptomene. Jeg hadde aldri i verden brukt den som fast som DVD-spiller. Det er skjedd oppdateringer i avspillingen siden den (gamle) artikkelen du linker til ble skrevet. På projektoren i stua går 360'en min vanlige DVD-spiller en høy gang - sannsynligvis pga oppskaleringen (jeg kjører 360'en via VGA til projektoren). På min gamle SDTV (hvor jeg ikke kan kjøre 360'en med VGA) er det akkurat motsatt - der er den rene DVD-spilleren best Endret 21. desember 2007 av Nonsens
Baba2 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Før så hadde jeg kjempe bra bildekvalitet når jeg så på en DVD via VGA kabelen. Men plutselig en dag, så ser det ut som at jeg har mistet oppskaleringen. Nå så er bildet skikkelig crappy når jeg ser på DVD på PC monitoren min... Vet ikke hva som har skjedde jeg. Er veldig merkelig. Det var sånn før og etter Dashboard oppdateringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå