Gå til innhold

Xbox360 det samme som DvDspiller med oppskalering til 1080p?

Skalle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Xbox360 er en forferdelig dårlig DVD-spiller (les f.eks. her). Har selv bare for moro skyld testet 360 med DVD avspilling og merket umiddelbart endel av de samme symptomene. Jeg hadde aldri i verden brukt den som fast som DVD-spiller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Xbox360 er en forferdelig dårlig DVD-spiller (les f.eks. her). Har selv bare for moro skyld testet 360 med DVD avspilling og merket umiddelbart endel av de samme symptomene. Jeg hadde aldri i verden brukt den som fast som DVD-spiller.

Det er skjedd oppdateringer i avspillingen siden den (gamle) artikkelen du linker til ble skrevet.

På projektoren i stua går 360'en min vanlige DVD-spiller en høy gang - sannsynligvis pga oppskaleringen (jeg kjører 360'en via VGA til projektoren). På min gamle SDTV (hvor jeg ikke kan kjøre 360'en med VGA) er det akkurat motsatt - der er den rene DVD-spilleren best :)

Endret av Nonsens
Skrevet

Før så hadde jeg kjempe bra bildekvalitet når jeg så på en DVD via VGA kabelen. Men plutselig en dag, så ser det ut som at jeg har mistet oppskaleringen. Nå så er bildet skikkelig crappy når jeg ser på DVD på PC monitoren min... Vet ikke hva som har skjedde jeg. Er veldig merkelig. Det var sånn før og etter Dashboard oppdateringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...