Gå til innhold

Spørsmal om Spray Logo på Source!


Anbefalte innlegg

Som dere ser her

post-111235-1198013684_thumb.jpgpost-111235-1198013713_thumb.jpg

post-111235-1198013782_thumb.jpg

 

det er en vanlig spray logo som skifter farge etter hverandre om og om igjen.

 

men jeg lurer på HVORDAN lager man slike?

 

er sikkert ikke den eneste som lurer.

 

EDIT: opps laget på feil plass srry kan noen flytte den plz?

post-111235-1198013758_thumb.jpg

Endret av Dragonsvenny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som dere ser her

post-111235-1198013684_thumb.jpgpost-111235-1198013713_thumb.jpg

post-111235-1198013782_thumb.jpg

 

det er en vanlig spray logo som skifter farge etter hverandre om og om igjen.

 

men jeg lurer på HVORDAN lager man slike?

 

er sikkert ikke den eneste som lurer.

 

Hei!

 

Det er faktisk såre enkelt - du må gå inn på www.fpsbanana.com --> Her kan du laste ned skins til folkene dine, våonene osv. La meg fortelle deg litt om mine skins (spiller skinless / uten skins nå pga turneringeer osv). På min CSS hadde jeg før røde og grønne folk - en SINNSYKT fordel - jeg så med en gang hvem som var T og hvem som var CT. Jeg hadde en Katt som skjøt med AK som spraybilde - og slik jeg forstår det vil du ha noe lignende du også. Da går du inn på fpsbanana - velger spill - laster ned, leser readme filen og legger inn i rett mappe. Siden ejg ikke spiller HL, men CSS, kan jeg ikke si nøyaktig :) Håper dette var til hjelp - men det er ikke bare ett bilde! Men ett helt skin - noe man laster ned. Våpnene er også veldig vanskelig å legge i riktig mappe - jeg hadde blant annet scout med lasersikte, som gjorde det SINNSYKT lett å nonscope / aimlesse / skyte uten å sikte.

 

Sinnsykt vanskelig å forklare - men viss du vil ha skins til våpnene dine - legg meg til på msn: [email protected] - men jeg gjentar: VANSKELIG

 

HER er linken viss du vil ha sprayskins på COUNTER STRIKE SOURCE: http://www.fpsbanana.com/sprays/search?gsearch= Legg merke til at viss du vil ha en som skifter farge elle rbeveger seg - så må du bare lete etter den på dette søket - fordi de som beveger seg gjør det på sida også - sånn at du skal kunne skille mellpom bilder og animasjoner.

 

Håper du klarer å fikse det selv da... Prøv hvertfall først kun med sprays. Andre ville også kunne se bevegelsene på sprayen din! ;)

Lenke til kommentar
Trenger bare hjelp med Spray ikke skins har allerede skins fra før

 

men jeg lurte på HVORDAN lager man slike sprays som beveger seg eller skifter farge?

 

SKal du lage? Se linken jeg postet over.... Finn noen som beveger seg eller skifter farge du... De må være ferdiglagt. Har ikke peiling på hvordan du lager selv. Er vel en .gif anim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...