Gå til innhold

Ditt Beste Karazhan team.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Group 1:

Prot pala MT

Feral Druid OT

Survival Hunter (Her snakker vi SSC/TK gear altså, ikke fullt blå.)

Enhancement Shaman

Rogue

Group 2:

Shadow Priest

Mage

Holy Pala

Resto Druid

Warlock

Her har viiii: Vannmaskin, 2 blessings, int buff, MotW, Fortitude, Expose Weakness, totems, aura i hver gruppe, Banish, Shackle, Healbots, solid DPS og 2 CR's + en Soulstone, Divine Intervention (mindre downtime om whipes) og en genial meleegruppe.

Diskuter!

Kunne ikke vært mer enig :-)

Det må jo være den ultimate gruppen.

hadde den setuppen her om dagen bare med fury warrior istedenfor rogue. funka kanon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å få imba dps på en fury warrior trenger du en del gear, En fullt grønt geara BM hunter gjør mer dmg enn en Fury warrior med fullt grønt

Skrevet
Speler fury warrior. Ligg alltid øverst på damage meter i karazhan. 30% foran eit par hunters i gruppa. Cleave, sweeping strikes og whirlwind ftw.

Sier vel mer om hvor dårlige spillere resten av dps'ene var, om en warrior ikke bare hadde 30% av dps'en, men 30% MER enn hunters, som måtte hatt minst 10-15% hver. Altså hadde du 40-45% av dps'en i hele kara groupen? *cough*bullshit*cough*.. Uansett, det du sier her beviser jo bare at du er flink på trash, men ingenting om bosser, der det faktisk teller.

Skrevet (endret)
Speler fury warrior. Ligg alltid øverst på damage meter i karazhan. 30% foran eit par hunters i gruppa. Cleave, sweeping strikes og whirlwind ftw.

Sier vel mer om hvor dårlige spillere resten av dps'ene var, om en warrior ikke bare hadde 30% av dps'en, men 30% MER enn hunters, som måtte hatt minst 10-15% hver. Altså hadde du 40-45% av dps'en i hele kara groupen? *cough*bullshit*cough*.. Uansett, det du sier her beviser jo bare at du er flink på trash, men ingenting om bosser, der det faktisk teller.

Eg får ta screenshot av damage meter neste gong da. Forøvreg hadde eg 1477 dps på Illhoof fighten sist gong.

Forresten skjønner eg ikkje reknestykket ditt. 30% meir enn 10-15% er 13-19.5%. Med mindre du trur eg gjer meir damage enn to hunters totalt.

Endret av fenris1911
Skrevet

Eg får ta screenshot av damage meter neste gong da. Forøvreg hadde eg 1477 dps på Illhoof fighten sist gong.

Hvilken setup hadde du i gruppa da, og bruker du 2x Warglavies? Holder meg relativt /lol til det du sier nå til du kommer med screens. Armory hadde vært nice og, siden 1477 dps bør få deg rett inn i en BT guild om du ikke er i en allerede.

Skrevet
Armory hadde vært nice og, siden 1477 dps bør få deg rett inn i en BT guild om du ikke er i en allerede.

Det er ikkje mykje hokus pokus over det. Illhoof tar ekstra damage når Kil'rek er dau. Samtidig bruker eg heile tida cleave, whirlwind og sweeping strikes som gjer at mange små imps dauer som gir meg gratis damage fra victory rush på Illhoof.

Skrevet
Armory hadde vært nice og, siden 1477 dps bør få deg rett inn i en BT guild om du ikke er i en allerede.

Det er ikkje mykje hokus pokus over det. Illhoof tar ekstra damage når Kil'rek er dau. Samtidig bruker eg heile tida cleave, whirlwind og sweeping strikes som gjer at mange små imps dauer som gir meg gratis damage fra victory rush på Illhoof.

Så om jeg som mage aoe'er hele Illhoof så er det gyldig dps som jeg kan gå å skryte av?

"Hey, gjett hva, jeg gjorde 7k dps på Illhoof! Helt sant!"

Skrevet
Så om jeg som mage aoe'er hele Illhoof så er det gyldig dps som jeg kan gå å skryte av?

Da går du bare tom for mana. Kva så egentleg, adds er ein del av fighten

Skrevet

Da går du bare tom for mana. Kva så egentleg, adds er ein del av fighten

Har gjort Illhoof siden februar, tror jeg vet hvordan jeg skal gjøre han. AoE'er ofte på han, bare sånn fyi.

Skrevet
Har gjort Illhoof siden februar, tror jeg vet hvordan jeg skal gjøre han. AoE'er ofte på han, bare sånn fyi.

Ikkje spel dum. Man kan ikkje kjøre konstant aoe i dei 3-5 minuttene det tar utan å gå tom for mana.

Skrevet

Ikkje spel dum. Man kan ikkje kjøre konstant aoe i dei 3-5 minuttene det tar utan å gå tom for mana.

SP+mana gems + mana pots = success.

Skrevet

Du får tru det da. Du har jo allereie visst så mykje rart om korleis eg speler i karazhan, så det er jo ikkje så rart.

Skrevet

Du får tru det da. Du har jo allereie visst så mykje rart om korleis eg speler i karazhan, så det er jo ikkje så rart.

Jeg tror ikke noe som helst, akkurat dette vet jeg. Jeg vet også at en warrior ikke kan holde 40% av dps'en i en 10man instance om de 4/5 andre dps'ene ikke er AFK hele runnet.

Skrevet
Jeg tror ikke noe som helst, akkurat dette vet jeg. Jeg vet også at en warrior ikke kan holde 40% av dps'en i en 10man instance om de 4/5 andre dps'ene ikke er AFK hele runnet.

Eg får gjenta det eg skreiv lenger oppe da:

Forresten skjønner eg ikkje reknestykket ditt. 30% meir enn 10-15% er 13-19.5%. Med mindre du trur eg gjer meir damage enn to hunters totalt.

Skrevet

fenris: jeg skjønner ikke helt det regnestykket dit. Gidder du å gjøre det litt enklere?

Og så må jeg fortelle om min morsomste fight mot Illhoof! :D

I gruppen hadde vi èn mage, og han skulle kjøre AoEen alene. Japp, helt alene.

(Han var frost om noen skulle lure) Vi var tre druids i gruppen. To feral og en restoration.

Magen klarte såvidt og AoEe alle sammen, og han fikk 6xInnervate (3 først, så etter CD 3 til)..

.. Æsj, jeg fikk ikke fram poenget ordentlig.

Historien ble dårlig

Skrevet

Det der gjorde meg ikke noe klokere..

Det du i mine øyne har sagt så langt er først at du har 30% MER DPS enn hunterne.

Mener du da at du har 10% mer enn hver enkelt av hunterne? Så om det er 3 huntere så blir det 30%.

Eller mener du at om hunterne ligger på 10% så har du 40% av damagen?

I don't belive you! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...