Gå til innhold

Telenor, spesifisert faktura


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

 

Når man bestiller spesifisert faktura via "Mine sider" får

man da en bekreftelse pr. sms på at bestillingen er mottatt og

tjenesten aktivert?

Eller blir tjenesten aktivert direkte, uten nærmere tilbakemelding?

 

Lurer også på om man kan se den spesifisert regningen "online via mine sider", eller om den kun vises når fakturaen kommer.

Eks.: Kan jeg logge meg inn på mine sider, og se hvem jeg ringte i går?

Endret av mrmattis
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

 

Når man bestiller spesifisert faktura via "Mine sider" får

man da en bekreftelse pr. sms på at bestillingen er mottatt og

tjenesten aktivert?

Eller blir tjenesten aktivert direkte, uten nærmere tilbakemelding?

 

Lurer også på om man kan se den spesifisert regningen "online via mine sider", eller om den kun vises når fakturaen kommer.

Eks.: Kan jeg logge meg inn på mine sider, og se hvem jeg ringte i går?

For å være ærlig så høres det ikke ut som det er deg selv du skal bestille det til.

Gjest Slettet-376f9
Skrevet
Hei

 

Når man bestiller spesifisert faktura via "Mine sider" får

man da en bekreftelse pr. sms på at bestillingen er mottatt og

tjenesten aktivert?

Eller blir tjenesten aktivert direkte, uten nærmere tilbakemelding?

 

Lurer også på om man kan se den spesifisert regningen "online via mine sider", eller om den kun vises når fakturaen kommer.

Eks.: Kan jeg logge meg inn på mine sider, og se hvem jeg ringte i går?

Nei på begge spørsmål. Skal du spionere på noen?

Skrevet

Årsaken til at jeg sprute nevnte spørsmål, er at jeg har aktivert tjenesten "spesifisert faktura" på mitt fri fiks abb. Dette ble gjort via "mine sider", og jeg har ikke fått noen tilbakemelding på at tjenesten er aktivert. Merket heller ikke noen "online faktura" når jeg logget inn igjen.

 

Men med den tilbakemeldingen jeg har fått her, så ser jeg at dette er helt normalt.

Merker nok ikke at tjenesten er aktivert, før fakturaen kommer.

Gjest Slettet-376f9
Skrevet
Årsaken til at jeg sprute nevnte spørsmål, er at jeg har aktivert tjenesten "spesifisert faktura" på mitt fri fiks abb. Dette ble gjort via "mine sider", og jeg har ikke fått noen tilbakemelding på at tjenesten er aktivert. Merket heller ikke noen "online faktura" når jeg logget inn igjen.

 

Men med den tilbakemeldingen jeg har fått her, så ser jeg at dette er helt normalt.

Merker nok ikke at tjenesten er aktivert, før fakturaen kommer.

Hvis du går inn på tjenestespesifikasjonen på Mine Sider kan du se at/om tjenesten er aktivert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...