dauhau Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article3196947.ece Da har Deep Purple blitt bekreftet til steinkjerfestivalen som eneste konsert i norge. noen som skal ivei? det skal jeg
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Selvsagt skal man dit. Var på Deep Purple i 2006 på Hell Music Festival. Fantastisk konsert. Adresseavisens anmelder mente at den var nærmest legendarisk.
dauhau Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 var der selv faktisk. det var mildt sakt legendarisk!
Khalifen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Kunne vært tøft, men hadde vært enda fetere om det hadde vært Jon Lord bak Hammond-orgelet. Tror jeg har lyst til å dra dit.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Etter 2006-konserten må jeg si at Don Airey var jammen ikke noe dårligere.
dauhau Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Etter 2006-konserten må jeg si at Don Airey var jammen ikke noe dårligere. ja! var sykt rått når han dro star wars temaet ^^
dagr0z Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg skal dit! Aldri hørt noe særlig på Deep Purple før, men har gått i anskaffelse av noen album nå, og nå gleder jeg meg veldig!
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hvis jeg klarer å skaffe billetter, noe jeg håper, skal jeg dit. Noen som vet når billettene legges ut for salg? Evt. pris? Kan godt hende jeg spanderer en billett på pappa, som bursdagsgave. (Pluss at jeg må ha skyss ) Er det slik som i fjor, at det er fri aldersgrense på steinkjerfestivalen? Kan vel egentlig gå inn på nettsiden til Steinkjerfestivalen, og finne det ut, menmen. Clicky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå