Gå til innhold

Verken Ntune eller Rivatuner vil la meg klokke GPU


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har en Nvidia 8800GTS og driverversjon 169.12. Før kunne jeg klokke med Ntune uten problemer, men s¨tenkte jeg at jeg heller skulle bruke Rivatuner, så jeg lastet ned den nyeste versjonen og installerte den, men når jeg skulle gå inn på overklokking for GPU der, så skjedde det ingenting når jeg trykte på den knappen som gjør at den skal finne ut av innstillingene og slik. Så jeg prøvde å trykke på knappen ved siden av, som gjør at dataen restartes, men da ville den heller ikke funke. så jeg bestemte meg for å ikke bry meg så mye om det, og gikk tilbake til Ntune, men nå holder bare de der sliderne som man kan justere på for å klokke GPU'en seg på 0, og jeg kan ikke gjøre noe for å endre klokkefrekvensen på core bus eller memory bus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

# Added ForceWare 167.xx and 169.xx drivers families support. Please take a note that 2D/3D performance levels switching is broken in currently broken in these drivers, so adjusting 2D performance level settings (e.g. 2D clocks) via RivaTuner will also change 3D performance level settings and vice versa.

 

# Updated databases for Detonator and ForceWare drivers. Added databases for ForceWare 163.74, 163.75, 163.76, 167.26, 169.01, 169.02 and 169.04.

 

 

Jeg tror ikke du kan bruke Rivatuner 2.06 om du har en nyere driver enn 169.04 (jeg er dog ikke helt sikker på dette). Hos meg går det fint med 169.04, men alt nyere blir bare tull (med tanke på overklokking via Rivatuner).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...