Gå til innhold

World of Warcraft-gaming maskin (WotLK approved?)


Anbefalte innlegg

Hei og hopp..

 

Har tatt en ganske solid avgjørelse når det gjelder min tid som gamer, og ønsker og fortsette å spille World of Warcraft når den nye expansion packen kommer ut. I den sammenheng ønsker jeg å uttrykke min bekymring for det systemet jeg sitter på per idag, kontra en ny maskin.

 

Jeg sitter med følgende specs:

 

- AMD Athlon 64 CPU @ 2.0 GHz (Har hatt litt problemer med denne røveren før, fordi en av CPU-pinnene var nesten knekt, men den virker i det minste.)

- NVIDIA GeForce FX 5200 128MB AGP (Et svakt kort, men det har gjort nytten sin siden retail av orignal WoW, og vært 'greit nok' under The Burning Crusade.)

- Corsair Value memory.. Hele 1536 av disse.. Woohoo :| Har ikke konkrete specs på rammen, men det er ikke noe å skrive hjem om.

- Harddiskene er av den gamle typen.. Western Digital IDE @ 250GB 7200 RPM. Helt ok, og disse tenker jeg å beholde.

- Hovedkortet er et MSI K8N Neo

- En sliten PSU på hele 350W.. Er såvidt den drar maskinen slik den er nå, og det hender den skrur seg av i ny og ne.. :p

 

Det er vel stort sett de viktigste tingene jeg har å si om maskinen..

 

Så min bønn og begjæring av dere godtfolk her inne, blir å sette opp en maskin - en gamer PC - som kan takle Wrath of the Lich King når det en gang kommer. Det er heller ikke feil om den greier å drive CuBase, Photoshop og andre ymse multimediaprogrammer i tillegg til å være en gaming PC.

 

Sånn umiddelbart så sitter jeg ikke med noen begrensning i pris, annet enn "så billig som mulig, så bra som overhodet mulig". Og gjerne ved å bestille fra 1-3 steder maskimalt.

 

Kan også nevne at jeg har forhandlerkonto hos Norek, men at det er årevis siden jeg har hatt nok peiling på hardware til å vite hva jeg snakker om lenger.

 

Håper på snarlige svar og hjelp!

 

Mvh.

 

Hrafnir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke tro du får noe trøbbel med å kjøre wrath of lich king med den pcen, er jo ikke akkurat veldig oppdatert grafikk vi snakker om, kan nok være ok å oppgradere skjermkortet, det skulle holde, oppdater til 2 gb ram og du har en ok pc....

 

Det bør holde med en stømforsyning med rundt 500 watt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...