Martin.F Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hei! Jeg har lenge vært på utkikk etter trådløs tv-kabel. Jeg har tv på rommet, men dessverre ikke kabel. Vi har kabel-tv fra Canal Digital i huset, og vi har to uttak til kabel-tv: en oppe og en nede. Problemet er at det er litt vanskelig å strekke kabel fra boksen og inn på rommet mitt, så da lurer jeg på om det finnes en annen løsning; altså trådløs tv-kabel. Jeg har hørt at det skal gå an å få tak i en boks som man plugger inn i tv'en som man har alle kanalene på, også plugger man inn en mottaker i en annen tv, og man vil dermed få alle kanalene over på den tv'en, trådløst. Er det noen som vet om dette finnes, og hvis ja, hvor kan jeg få tak i det? Martin
ein_2 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Clas Ohlson har flere typer. Men har du analog kabelsignal vil jeg anta at for deg er denne den beste. For med denne kan du endre selv hvilken kanal du vil se på uavhengig av den andre tv'en i huset.
Martin.F Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Tusen takk! Akkurat dette jeg har vært på leting etter! Noen som vet om jeg kan få tak i samme greia til en billigere penge? Hvis ikke blir det nok denne ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå